اندازه تیغه کرکره برقی اراک

محصولات تولیدی تیغه آلومینیوم کرکره برقی اراک دارای نمایندگی در شهر های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و… می‌باشد. ابن کارخانه جان محصولات خود را در سایزها و انداز های مختلف و باکیفیتی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کنند. تیغه کرکره برقی اراک به شیوه اکستروژه و از آلیاژ استاندارد آلومینیوم ساخته می‌شود.

سایز های انواع تیغه آلومینیومی کرکره برقی اراک به قرار زیر است:

1.تیغه کرکره سایز 145:

شامل تیغ برای کرکره‌های برقی با سایز بسیار بزرگ هست: مثل کرکره درب فروشگاه‌ها، ورودی و خروجی کارخانه جات صنعتی بزرگ، و… این نوع تیغه‌ها برای کرکره‌هایی با ابعاد تقریبی ارتفاع 12 و عرض 12  طراحی‌شده‌اند..

2.تیغه کرکره سایز 100:

این نوع تیغه کرکره که به آن تیغه مدیوم هم گفته می‌شود برای درب مکان‌هایی ساخته شده است که تقریباً بزرگ اندازه می‌باشند. مثل: درب های بزرگ مغازه و سوله‌ها حداکثر اندازه آن بین ارتفاع7 و عرض7 می‌باشد.

3.تیغه کرکره سایز 80:

این مدل از تیغه کرکره برای درب‌هایی که نه سایز خیلی بزرگی دارند و نه خیلی کوچک هستند طراحی شده است. مثل: درب پارکینگ منازل، کرکره برقی مغازه‌ها، کرکره بانک‌ها و… این مدل تیغه به شکل یک پل و دو پل در بازار وجود دارد که معمولاً مشتریان از مدل 2 پل آن به دلیل مقاومت بالا و امنیت بالا خریداری می‌کنند.

4.تیغه کرکره سایز 60:

این مدل از تیغه‌ها را  مدل اسمال هم میگویند که معمولاً برای کرکره‌هایی با سایز کوچک طراحی شده است. برای مثال پارکینگ های تک نفره و کوچک، کرکره کیوسک‌ها ، کرکره مغازه‌های کوچک و.. از این مدل تیغه در کرکره‌های خود استفاده می‌کنند.

اجزای تیغه کرکره برقی اراک

می‌توان گفت که بیش‌ترین و  بالاترین حجم از تیغه‌های کرکره برقی را که امروزه استفاده می‌شود، آلومینیوم تشکیل داده است. تیغه کرکره اراک نیز بیش از 90 درصد از آلومینیوم تشکیل شده است. دلایل زیادی برای استفاده از آلومینیوم در ساخت تیغه‌های ارک وجود دارد که موارد زیر از مهم‌ترین آن‌ها هستند:

  • احتیاج به موتور های سبک تر در درب های اتوماتیک و وزن سبک تر آلومینیوم نسبت به آلیاژهای دیگر فلزی
  • سبکی تیغه‌های اراک باعث بالا رفتن طول عمر موتور می‌شود و وزن کلی درب را نیز پایین می‌آورد.
  • فرایند تولید تیغه‌های آلومینیومی به نسبت سایر آلیاژها بسیار راحت تر است
  • آلومینیوم به نسبت سایر فلزات مقاومت بسیار بالاتری نسبت به زنگ‌زدگی خصوصاً در مناطق مرطوب و باران‌خیز دارد.
  • انعطاف بالا باعث سهولت در کارکرد تیغه ( در باز و بسته شدن و رول شدن سریع و خوب)و بالا رفتن کیفیت مکانیکی و خواص فیزیکی آن می‌شود.
  • از قیمت بسیار مناسب تری به نسبت سایر آلیاژها برخوردار است.

روش تولید تیغه‌های کرکره برقی اراک به صورت اکستروژن هست. در این روش تولید بیلت خان ( شمش خام) آلومینیوم در دستگاه پرس قرارگرفته و با ایجاد فشار بر آن و عبور دادنش از غالب شکل تیغه به دست می‌آید.و بعد از آن با شستشو و رنگ‌کاری که مراحلی تقریباً زمان بر هستند تیغه به صورت نهایی در می‌آید. تیغه‌های کرکره برقی در اشکال مختلف و طرح های متنوع مثل اکسترود،صنعتی ،تخت، قوس‌دار، فوم دارو … تولید می‌شوند و جنس آن‌ها اغلب از آلومینیوم و سایر آلیاژهایی مثل فولاد ، پلی کربنات هست.زمانی که می‌خواهید تیغه کرکره برقی را انتخاب کنید باید به نوع و جنس تیغه دقت کامل کنید چرا که انتخاب تیغه‌ها باید با توجه به ابعاد درب و وزن کلی تیغه‌ها و قدرت و نیروی موتور شما، انجام گیرد.

تیغه کرکره برقی اراک- کاسپین پیشرو صنعت
تیغه کرکره برقی اراک-کاسپین پیشرو صنعت

مزایای تیغه کرکره برقی اراک

تیغه‌های کرکره برقی اراک باید دارای مزایایی باشند که باید هنگام انتخاب و خرید به این مزایا دقت کامل کنید.

  • محافظت کردن از خانه‌ها و مغازه‌ها در برابر مزاحمان:

این نوع تیغه‌های کرکره برقی به شما اطمینان می‌دهند که هیچ فردی نمی‌تواند به داخل محیط شما رک کشیده و به زور وارد حریم شما شود. وقتی تیغه‌های کرکره برقی اراک بسته می‌شوند امکان باز کردن آن غیرممکن است.

  • از بین بردن آلودگی های صوتی :

چنانچه منزل یا محل کار شما در کنار محیط های شلوغ و پر ازدحام قرارادارد تیغه‌های کرکره برقی اراک می‌توانند شما را تا 50 درصد در مقابل آلودگی های صوتی در مکان های پر ازدحام محافظت کنند. این نوع تیغه‌ها به شیوه طراحی‌شده‌اند که به محض بسته شدم سر و صدای محیط را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهند.

  • صرفه‌جویی کردن در برابر اتلاف انرژی برقی:

یکی از خصوصیات باارزش این تیغه ها این است می‌تواند اتلاف انرژی برقی را تا 72 درصد کاهش داده و همین امر باعث می‌شود که شما بتوانید با نصب کرکره برقی در هزینه‌هایی که برای انرژی برق مصرف می‌کرده‌اید صرفه‌جویی کنید.در فصل های سرد سال این تیغه مانند عایق عمل میکنندو انرژی گرمایی به وسیله بخش فوم دار تیغه کرکره که در وسط تیغه‌ها قرار دارد جذب‌شده و منجر به گرم نکه داشتن خانه یا مغازه شما می‌شود. همین ویژگی_ حفظ انرژی_ در فصل های گرم باعث خنک نگاه‌داشتن محیط شما می‌شود.


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی میتوانید:

کارخانه تولید تیغه کرکره برقی اراک

از کارخانه‌های معتبر و باسابقه در تولید تیغه کرکره برقی اراک کارخانه «آکزر» است. این کارخانه توانسته است با تولید تیغه کرکره برقی اراک و نمایندگی انواع موتور های ساید و موتور توبلار کرکره برقی گام مهمی در جهت تولید تیغه‌های کرکره برقی اراک بر دارد.تیغه‌های کرکره کارخانه آکزر علاوه تولید تیغه‌های کرکره برای بازار داخلی محصولات خود را به خارج از کشور ( کشور های منطقه) نیز صادر کند.کارخانه آکزر همواره تلاش کرده است تا با تولید بهترین مدل های تیغه کرکره با روش های مدرن و به‌روز قیمت نهایی را برای مشتریان خود به میزان زیادی کاهش دهد و خدمات پس از فروش این شرکت به بهترین نحوی انجام گیرد.

از دیگر کارخانه جات تولیداین تیغه ها شرکت «آلوم متال» می‌باشد که با تکیه بر به‌روزترین روش‌ها و برخورداری از ابزارآلات مدرن ومجهر انواع تیغه‌های کرکره برقی اراک در سایزها و اندازه‌های مختلف را تولید رده و با بهترین قیمت به دست مشتریان خود برساند.

شرکت کاسپین پیشرو صنعت نیز علاوه ب تولید درب برقی درب اتوماتیک، کرکره برقی  و… در زمینه تولید تیغه کرکره برقی نیز فعال باشد. این شرکت با برخورداری از بهترین ابزارآلات و متخصص‌ترین نیروها محصولات خود را تولید می­کنند و محصولات نهایی این شرکت از چنان کیفیتی برخوردارند  که در مقابل نمونه‌های خارجی گاه ، یک سر و گردن بالاتر هستند.

خرید تیغه کرکره اراک

اگر شما قصد خرید این تیغه ها را دارید می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود و نوع کاربرد محصول انتخابی و همچنین با توجه به ابعاد درخواستی خود و جنس مورد نظر به یکی از تولیدکنندگان تیغه کرکره برقی اراک مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که پیش از اقدام به خرید تیغه‌های کرکره برقی اراک ابعاد و اندازه درب ورودی خود را محاسبه کرده و پس از آن با سفارش همان مدل به کارخانه‌های تولیدکننده تیغه کرکره برقی اراک محصول خود را دریافت کنید.محصولات تولیدی تیغه آلومینیوم کرکره برقی اراک دارای نمایندگی در شهر های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و… می‌باشد. ابن کارخانه جان محصولات خود را در سایزها و انداز های مختلف و باکیفیتی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کنند.

سوالات متداول تیغه  کرکره برقی اراک

سایز های انواع تیغه آلومینیومی کرکره برقی اراک به چه صورت است؟

تیغه کرکره سایز 145: شامل تیغ برای کرکره‌های برقی با سایز بسیار بزرگ هست: مثل کرکره درب فروشگاه‌ها، ورودی و خروجی کارخانه جات صنعتی بزرگ، و… این نوع تیغه‌ها برای کرکره‌هایی با ابعاد تقریبی ارتفاع 12 و عرض 12  طراحی‌شده‌اند..

2.تیغه کرکره سایز 100: این نوع تیغه کرکره که به آن تیغه مدیوم هم گفته می‌شود برای درب مکان‌هایی ساخته شده است که تقریباً بزرگ اندازه می‌باشند. مثل: درب های بزرگ مغازه  و  سوله‌ها حداکثر اندازه آن بین ارتفاع7 و عرض7 می‌باشد.

3.تیغه کرکره سایز 80: این مدل از تیغه کرکره برای درب‌هایی که نه سایز خیلی بزرگی دارند و نه خیلی کوچک هستند طراحی شده است. مثل: درب پارکینگ منازل، کرکره برقی مغازه‌ها، کرکره بانک‌ها و… این مدل تیغه به شکل یک پل و دو پل در بازار وجود دارد که معمولاً مشتریان از مدل 2 پل آن به دلیل مقاومت بالا و امنیت بالا خریداری می‌کنند.

4.تیغه کرکره سایز 60: این مدل از تیغه‌ها را  مدل اسمال هم میگویند که معمولاً برای کرکره‌هایی با سایز کوچک طراحی شده است. برای مثال پارکینگ های تک نفره و کوچک، کرکره کیوسک‌ها ، کرکره مغازه‌های کوچک و.. از این مدل تیغه در کرکره‌های خود استفاده می‌کنند.

چرا از آلومینیوم در ساخت تیغه‌های اراک استفاده می شود؟

  • احتیاج به موتور های سبک تر در درب های اتوماتیک و وزن سبک تر آلومینیوم نسبت به آلیاژهای دیگر فلزی
  • سبکی تیغه‌های راک باعث بالا رفتن طول عمر موتور می‌شود و وزن کلی درب را نیز پایین می‌آورد.
  • فرایند تولید تیغه‌های آلومینیومی به نسبت سایر آلیاژها بسیار راحت تر است
  • آلومینیوم به نسبت سایر فلزات مقاومت بسیار بالاتری نسبت به زنگ‌زدگی خصوصاً در مناطق مرطوب و باران‌خیز دارد.
  • انعطاف بالا باعث سهولت در کارکرد تیغه ( در باز و بسته شدن و رول شدن سریع و خوب)و بالا رفتن کیفیت مکانیکی و خواص فیزیکی آن می‌شود.
  • از قیمت بسیار مناسب تری به نسبت سایر آلیاژها برخوردار است.

مزایای تیغه کرکره برقی اراک چیست؟

  • محافظت کردن از خانه‌ها و مغازه‌ها در برابر مزاحمان
  • از بین بردن آلودگی های صوتی
  • صرفه‌جویی کردن در  برابر اتلاف انرژی برقی و…