درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری

درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری

درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری در ساختمان ها ، بیمارستان ها و سایر ساختمان های دیگر نصب می شود تا در زمان وقوع حادثه هایی مثل زلزله ، آتش سوزی و .. تمام افراد بتوانند سریعتر از ساختمان خارج شوند بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید و همچنین می تواند بهترین جایگزین برای راه پله های اضطراری ، آسانسور ها باشد. 

مثلاً در هنگام آتش سوزی به فضای زیادی جهت تخلیه ساکنین نیاز است در این زمان است که کارایی این نوع مکانیزم هویدا میگردد ، با ضربه ای بر روی لت ، سریعاً همه لتها باز میشوند و بصورت موازی قرار میگیرند.

درب اتوماتیک در مواقع عادی راحتی را برای تردد به ارمغان می آورد اما درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری همان طور که از اسمش مشخص است راه فرار برای ما فراهم می کند تا بتوانید سریعتر در شرایط اضطراری به فضای امن و باز انتقال پیدا کنیم. 

این نوع درب برقی در زمان قطعی برق دارای باطری هایی هستند که به راحتی می توانید از آنها در این شرایط هم استفاده کنید و اینکه با نصب این نوع از درب برقی دیگر لازم نیست نگران شرایط اضطراری که داخلش قرار می گیرید باشید چراکه سریعاً به بیرون از ساختمان انتقال پیدا خواهید کرد بدون اینکه صدمه ای به شما وارد شد. 

درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری - کاسپین پیشرو صنعت

نحوه ی عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری چگونه است؟

نحوه ی عملکرد این نوع درب شیشه ای اتوماتیک به این گونه است که وقتی فراد به هنگام خروج به سمت درب هجوم می آورند درب اتوماتیک از حالت اسلایندیگ با سرعت بسیار بالایی به حالت لولایی در می آید و به طور کامل باز می شود و تعداد افراد بیشتری می توانند به راحتی به سمت بیرون ساختمان فرار کنند. 

همچنین در زمان قطعی برق ، آب خوردگی و مشکلات دیگر موجب توقف و اختلال در عملکرد این نوع درب شیشه ای نمی شود و افراد می تواند به راحتی از درب ها عبور کرده و خارج شوند و اینکه امنیت جانی تمام افرادی که معرض حادثه قرار دارند حفظ می شوند و کوچکترین خسارتی به آنها وارد نمی شود. 

در ساخت درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری از فریم ها چند تکه استفاده می شود که در زمان بروز حادثه و اولین برخورد از حالت اسلایندینگ به حالت لولایی تغییر شکل دهد و هیچ مشکلی در طی این تغییر شکل ایجاد نشود. 

وجود درب اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری در مکان های پر تردد ضروری است !

با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری در سالن های سینما ، تئاتر و .. که تردد بسیار زیاد است همزمان که از درب اتوماتیک می توانید برای رفت و آمد افراد استفاده کنید همچنین می توانید در مواقع ضروری به عنوان درب اتوماتیک خروج اضطراری استفاده کنید تا مشکلی برای افراد پیش نیاید ، حتی در طلا فروشی ها بسیار مناسب است. 

در بیمارستان ها که یک نیاز اساسی است چراکه برای ورود سریع برانکارد به داخل ساختمان و خارج کردن آن باید سریع انجام شود تا بتوان جان بیمار را نجات داد پس بهتر است از درب اتوماتیک خروج اضطراری استفاده کنید تا بتوانید به راحتی در مواقع ضروری تردد داشته باشید و هیچ مانعی سر راهتان نباشد. 

در ساختمان هایی حتما باید راه هایی برای خروج وجود داشته باشد این نوع درب شیشه ای اتوماتیک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند بنابراین بهتر است در چنین شرایطی از این نوع درب استفاده کنید و هیچ خطری جان افراد را تهدید نمی کند بنابراین در هر شرایط ضروری به راحتی می توانید از این نوع درب اتوماتیک استفاده کنید. 

سوالات متداول

درب اتوماتیک خروج اضطراری در ساختمان ها و اماکن پر تردد بسیار مناسب است و حتما باید نصب شود چراکه باعث می شود در زمان وقوع حادثه های ناگوار عملکرد مناسبی از خودش نشان دهید و بهترین جایگزین برای آسانسور و راه پله هاست و امکانی که در اختیار شما قرار میدهد این است که با یک ضربه ی کوچک درب از حالت اسلایندینگ به حالت لولایی در می آید و تعداد زیادی از افراد همزمان می توانند از درب عبور کند و از ساختمان خارج شوند.