درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی یک مدل دیگر از درب اتوماتیک شیشه ای است که همان عملکرد را دارد با این تفاوت که ظاهر آن متفاوت است و حالت مثلثی دارد که می تواند ورودی ساختمان را بسیار زیبا و خاص کند. 

استفاده از این نوع درب اتوماتیک کاملاً سلیقه ای است و برای ساختمان هایی مورد استفاده قرار میگیرد که در در نبش یا کنج باشند می تواند تاثیر بسیار زیادی در ورودی آن بگذارد. 

مکانیزم و نحوه ی عملکرد این نوع درب اتوماتیک شیشه ای همانند درب های کشویی است یعنی به صورت کشویی و مثلثی باز و بسته می شوند بنابراین می تواند زیبایی خاصی به ساختمان بدهد اگر سخت و خاص پسند هستید می توانید از این نوع درب اتوماتیک استفاده کنید. 

درب شیشه ای اتوماتیک برای هتل ها ، رستوران های مدرن می تواند جلوه ی متفاوت و خاص تری را ایجاد کند. این نوع درب برقی می تواند به دو سمت باز و بسته شود یعنی هم به داخل و هم به خارج ساختمان ، بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد که چه نوعی را در نظر بگیرید. 

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی - درب برقی

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی در چه جاهایی استفاده می شود؟

همانطور که می دانید درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ در هر جایی که بروید مشاهده می کنید به عنوان مثال مراکز خرید ، فروشگاه های بزرگ ، هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان و … یعنی رایج ترین درب اتوماتیک در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است.

ولی درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی به دلیل ظاهر بسیار خاصی که دارد در هر جایی استفاده نمی شود ولی اگر از آن استفاده کنید به راحتی می توانید یک معماری بسیار زیبا و متفاوت به ظاهر ساختمانتان هدیه دهید.

با نصب درب اتوماتیک مثلثی ظاهری متفاوت را تجربه کنید. بیشتر ساختمان هایی که دارای طراحی های مدرن و معماری خاص هستند و می خواهند درب ورودی ساختمان همانند طراحی آن متفاوت به نظر برسد می تواند بسیار مناسب باشد.

همچنین می توانید با نصب این نوع درب برقی از انعکاس نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری کنید با این کار به راحتی می توانید دمای داخل ساختمان را متعادل نگه دارید بدون اینکه اتلاف انرژی صورت بگیردو همچنین می توانید از ورود گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری کنید این ویژگی برای ساختمان ها بسیار مهم است که گرد و غبار به داخل نفوذ نکند و بهداشت محیط حفظ شود.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

امکان تعویض ریل درب

مجهز به چشمی و سنسور

باز و بسته شدن درب بدون محدودیت

مناسب برای فضاهای زاویه دار

عدم ایجاد آلودگی صورتی و حرکتی

قدرت بسیار بالا

گستره انتخاب در سازه و شیشه

مجهز به سیستم کنترل تردد

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی - درب اتوماتیک
نحوه ی عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی چگونه است؟

تا اینجا متوجه شدیم که مصرف کنندگان این نوع درب شیشه ای اتوماتیک بسیار خاص پسند هستند و برای اینکه ساختمان منحصر به فرد دیده شود از این نوع درب استفاده می کنند تا ظاهر خاص ساختمان را حفظ کنند.

اما نحوه ی عملکرد این نوع درب برقی اینگونه است که لت ها یا لنگه های درب عمود بر هم که زاویه 90 درجه را ایجاد می کنند باز و بسته می شوند. مکانیزم این درب اتوماتیک همانند درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ است و از همان اپراتور استفاده می شود با این تفاوت ک متعلقاتی که برای اپراتور و ریل این نوع درب استفاده میشود عمود است و باید زوایه ی 90 درجه در هنگام باز و بسته شدن ایجاد شود.

اپراتور این نوع درب اتوماتیک شامل یک تسمه و هرزگرد بسیار مخصوص است که به موتورش متصل می شود و عملیات باز و بسته شدن درب را کنترل می کند که به همان شکل عمود بر هم انجام شود به همین منظور است که می گوییم که این نوع درب دارای متعلقات خاص است.

شکل و طراحی منحصر بفرد این نوع درب باعث می شود شما از حداقل فضایی که دارید میتوانید یک درب اتوماتیک کاملاً منحصر بفرد را برای ورودی ساختمانتان نصب کنید و از تمام گوشه های درب ورودی که بلااستفاده بهترین استفاده را بکنید و در ضمن با نصب این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای جلوه ی بسیار زیبایی به ظاهر ساختمان می دهید بنابراین با سفارش این نوع درب اتوماتیک خاص بودن را تجربه کنید.

سوالات متداول

این نوع درب اتوماتیک شامل دو درب است هر کدام دارای دولت می باشد و در هنگام بسته شدن این لت های در کنار هم قرار می گیرند و راس یک مثلث را تشکیل می دهند و هر دو درب با یک اپراتور کار می کند.