واردکننده درب های اتوماتیک

واردکننده درب های اتوماتیک



واردکننده‌ درب‌های اتوماتیک

 

درب‌های برقی و اتوماتیک در ایران عمری در حدود 20 سال دارد. جک درب پارکینگ ایرانی مدت زیادی نیست که در کشور تولید می‌شود. در ابتدا اعتماد کردن به محصول جک درب اتوماتیک ایرانی کمی مشکل به نظر می‌رسید اما هم‌اکنون می‌توانیم به‌صورت قاطع مهر تأییدی بر محصولات با نام نشان و با کیفیت ایرانی بزنیم.

با بالارفتن ارزش ارز در کشور مردم به استفاده از محصولات ایرانی و ارزان‌قیمت‌تر برده روی آورده‌اند. اکنون مدتی است که از جکهای پارکینگی ایرانی استفاده می‌شود، بازخورد استفاده از این محصولات بسیار رضایت‌بخش بوده است. واردکننده‌های درب‌های اتوماتیک بسیاری از قطعات ایرانی را استفاده می‌کنند. با کنار هم قراردادن جک‌های ایرانی و قطعات دیگر وارداتی می‌توان در نهایت درب‌های اتوماتیک با کیفیت خوبی داشت.

درب اتوماتیک ایرانی

 

درب اتوماتیک ایرانی در کنار برندهای مطرح و فعال در سراسر دنیا در حال فعالیت است. برندهایی که در دنیا فعالیت می‌کنند به سبب فعالیت و سابقه بیشتر در این زمینه کیفیت بیشتری دارد اما این به معنای عدم کیفیت برندهای ایرانی نیست. ضمن اینکه با خرید و حمایت از درب اتوماتیک ایرانی می‌توان به پیشرفت در تولید درب برقی کمک کرد.

وارد کننده درب های اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

( درب شیشه ای اتوماتیک فریم انادایز شامپاینی )

درب‌های اتوماتیک که در ایران ساخته می‌شوند و یا قطعاتی از آن‌ها در داخل تولید می‌شوند مسلماً قیمت کمتری دارند و از نظر اقتصادی برای افراد جامعه مناسب‌تر هستند.

باتوجه‌به رشد این صنعت در داخل کشور و افزایش درب‌های اتوماتیک خارجی پیشنهاد می‌کنیم تا از تولیدکننده‌های درب اتوماتیک ایرانتی حمایت کنید و با بازدید از سایت آن‌ها، درب برقی با کیفیت و اقتصادی را تهیه کنید. شرکت کاسپین پیشرو صنعت نیز از جمله ارائه‌دهندگان انواع درب اتوماتیک ایرانی و درب اتوماتیک خارجی است. با بازدید از سایت این شرکت، با انواع درب و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

قیمت درب‌های اتوماتیک

 

مجموعه‌های مرسوم، مد روز درب‌های اتوماتیک با امنیت بالا، سفت‌وسخت و بادوام را برای انواع مصارف تجاری و همچنین مسکونی در کاسپین پیشرو صنعت که یکی از واردکننده‌های درب‌های اتوماتیک است، شاهد باشید. قیمت درب‌های اتوماتیک برای هر نوع املاک، از نظر مسکونی، صنعتی یا تجاری، به دلایل ایمنی باید همیشه سخت، بادوام و درعین‌حال ایمن باشند. قیمت درهای اتوماتیک قوی موجود در سایت برای فروش برخی از ایمن‌ترین و سخت‌ترین قیمت‌ها هستند.

این قیمت درب‌های اتوماتیک محکم و مرسوم، از مواد با کیفیت مطلوب درجه A ساخته شده‌اند و دارای برخی ویژگی‌های جذاب هستند. با انتخاب گزینه‌های مختلف می‌توانید قیمت درب‌های اتوماتیک را که می‌خواهید در ملک خود نصب کنید دقیقاً بدانید تا امنیت بالاتری داشته باشد درعین‌حال زیبایی ظاهری را هم‌زمان حفظ کنید. واردکننده‌های درب‌های اتوماتیک با واردات این دربهای اتوماتیک سخت شده که به‌طورکلی از فولاد ضدزنگ، MDF، چوب جامد، شیشه معتدل و بسیاری دیگر ساخته شده است، باعث افزایش کیفیت محصولات موجود در بازار می‌شوند.

در کاسپین پیشرو صنعت، انبوهی از قیمت‌های مختلف درب اتوماتیک از قبیل انواع داخلی، روکش پودر، محصولات پنجره‌ای، نورد و بسیاری دیگر از محصولات مشابه در اختیار شما قرار می‌گیرد. این قیمت درهای اتوماتیک سخت، بادوام و کشش آسان در اندازه‌ها، رنگ‌ها، اشکال و غیره متناسب با نیاز شما موجود است. قیمت درهای اتوماتیک پارکینگ نیز در اینجا قابل‌دسترسی است.

وارد کننده درب های اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

( درب شیشه ای اتوماتیک فریم انادایز شامپاینی )

قیمت انواع درب‌های تمام اتوماتیک باتوجه‌به نوع درب و کارایی آن، نصب تجهیزات، ابعاد و اندازه، برند شرکت تولیدکننده، نوع موتور و.. قیمت‌گذاری می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در زمینه قیمت برندهای درب تمام اتوماتیک با مشاورین ما در کاسپین پیشرو صنعت در ارتباط باشید.

 


برای خواندن مطالب درمورد درب اتوماتیک پارکینگ میتوانید:

برند درب‌های اتوماتیک

 

آشنایی با تمامی برندهای درب‌های اتوماتیک این امکان را به افراد متقاضی می‌دهد که باتوجه‌به نیاز خود بهترین درب برقی از برند معتبر و با کیفیت را انتخاب کرده و برای ساختمان استفاده کنند. در این قسمت می‌خواهیم با برندهای مختلف درب تمام اتوماتیک آشنا شویم.

نکته مهمی که در این قسمت لازم به ذکر است، دررابطه‌با موارد اولیه و اساسی تعیین کیفیت قطعاتی مثل نوع تسمه انتقال قدرت و همین‌طور جنس چرخی که در گیره‌های درب برقی استفاده می‌شود و یا میزان مقاومت مرکز کنترل درب در برابر نوسانات برق می‌باشد. این قطعات اساسی‌ترین فاکتورهای تعیین کیفیت برای بهترین برند درب‌های برقی می‌باشند که باید به آنها توجه زیادی کرد.

 

وارد کننده درب های اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

 

نوعی از درب شیشه‌ای اتوماتیک وجود دارد که در اصطلاح به آن درب شیشه‌ای اتوماتیک مثلثی می‌گویند. درب شیشه‌ای اتوماتیک مثلثی تشابه زیادی با مدل اسلایدی دارد ولی مخصوص نصب در ورودی‌های سه‌گوش و یا کنج می‌باشد. این نوع از درب‌های اتوماتیک اقتصادی هستند و همین‌طور در فضاهای کم نیز به‌خوبی مورد کاربرد قرار می‌گیرند.

درب‌های برقی شیشه‌ای فولدینگ یا در اصلاح درب‌های اتوبوسی هم‌نوع دیگری از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک هستند که لت‌های کوچک‌تری در آن‌ها به کار برده شده است و در واقع دارای بیشترین تعداد بازشدگی در میان سایر انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک را دارند.

 

  • درب تمام اتوماتیک تورمکس
  • درب تمام اتوماتیک لابل
  • درب اتوماتیک برند بارزانته
  • درب اتوماتیک مارک فک
  • خرید بهترین برند درب تمام اتوماتیک

 

نتیجه‌گیری

 

از جمله شرکت‌هایی که در زمینه درب های اتوماتیک فعالیت دارد می‌توان به کاسپین پیشرو صنعت اشاره کرد. این شرکت در زمینه عرضه و ارائه انواع درب برقی، کرکره برقی، موتور درب برقی و تمام ابزارهای مربوطه فعالیت دارد. سابقه طولانی‌مدت و تجربه کافی کاسپین پیشرو صنعت می‌تواند به شما در جهت انتخاب درب اتوماتیک و یا کرکره برقی موردنظر کمک کند. اگر قصد خرید هر یک از محصولات نام‌برده‌شده را دارید، همین‌الان به کاسپین پیشرو صنعت مراجعه کنید.

سوالات متداول وارد کننده درب های اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک مثلثی چیست؟

نوعی از درب شیشه‌ای اتوماتیک وجود دارد که در اصطلاح به آن درب شیشه‌ای اتوماتیک مثلثی می‌گویند. درب شیشه‌ای اتوماتیک مثلثی تشابه زیادی با مدل اسلایدی دارد ولی مخصوص نصب در ورودی‌های سه‌گوش و یا کنج می‌باشد. این نوع از درب‌های اتوماتیک اقتصادی هستند.

مزایای درب اتوماتیک ایرانی چیست؟

درب‌های اتوماتیک که در ایران ساخته می‌شوند و یا قطعاتی از آن‌ها در داخل تولید می‌شوند مسلماً قیمت کمتری دارند و از نظر اقتصادی برای افراد جامعه مناسب‌تر هستند. در ضمن اینکه با خرید و حمایت از درب اتوماتیک ایرانی می‌توان به پیشرفت در تولید درب برقی کمک کرد.

درب اتوبوسی چیست؟

درب‌های برقی شیشه‌ای فولدینگ یا در اصلاح درب‌های اتوبوسی هم‌نوع دیگری از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک هستند که لت‌های کوچک‌تری در آن‌ها به کار برده شده است و در واقع دارای بیشترین تعداد بازشدگی در میان سایر انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک را دارند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.