درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ

هنگامی که می‌خواهیم برای ورودی یک محیط اداری ، مسکونی ، تجاری و غیره درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ قرار دهیم پارامتر هایی نظیر رفع نیاز کاربری ،حفظ و افزودن زیبایی ساختمان ، سهولت در تردد ، کاهش میزان مصرف انرژی و از همه مهمتر قیمت اقتصادی به شدت مورد توجه قرار می گیرد .

رایج ترین و محبوب ترین نوع درب برقی به دلیل ظاهر عام پسند ،قیمت اقتصادی و همچنین متناسب برای اکثر دهنه های ورودی درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد.

نکته قابل توجه در در مورد درب اسلایدی منعطف بودن اینمکانیزم و قابلیت اجرای آن به صورت تک لت ،دولت ،سه لت ،چهارلت ،پنج لت  و شش لت برای دهنه های بسیار کوچک یا بسیار بزرگ است.

مزیت درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ؟

اجرا در اندازه های مختلف

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ قابلیت اجرا به صورت تک لت ، دو لت ، سه لت ، چهار لت ، پنج لت و شش لت برای دهنه های بسیار کوچک و بزرگ وجود دارد که می توانید در هر اندازه ای که خواستید درب شیشه ای را داشته باشید.

قیمت مقرون به صرفه

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی دارای قیمت بسیار مناسبی است که می توانید زیبایی را به همراه یک قیمت مناسب با هم داشته باشید ، از دلایل دیگری که این نوع درب اتوماتیک محبوب است قیمت آن است که از جمله مزیت های آن هم محسوب می شود.

بسیار عام پسند

این نوع از درب شیشه ای اتوماتیک برای هر سلیقه ای بسیار مناسب است یعنی می توانید برای هر محیطی در نظر بگیرید و از آن برای رفت و آمد راحت استفاده کنید. عموماً بیشتر افراد این نوع درب اتوماتیک برای عبور و مرور مشتریانشان استفاده می کنند.

انواع تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی

قطعاً نکته که نمی توان از آن چشم پوشی کرد طول عمر بسیار بالای این مدل در به دلیل استهلاک کم آن است که این نوع مکانیزم را مبدل به محبوب ترین مدل درب شیشه ای چشمی کرده است قابلیت‌های تنظیم درب برقی در حالتهای زیر امکان پذیر است.

۱) اتوماتیک         ۲) باز            ۳) نیمه باز         ۴) یک طرفه            ۵) قفل

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی قابلیت تنظیم و حالت های فوق به عنوان یک معیار حائز اهمیت مورد توجه کاربران قرار گرفته است به طور مثال این امکان برای کاربر ایجاد می‌ شود در زمان ‌های خاص در به صورت نیمه باز قرار بگیرد مثلاً زمانی که هوا به شدت بادی و گرد و غباری است و نمی‌خواهیم هوای آلوده به داخل منتقل شود، یا اینکه زمستان است و برای جلوگیری از اتلاف انرژی تمایلی به وارد شدن هوای  سرد بیرون به داخل محیط نداریم و یا برعکس در تابستان می‌خواهیم هوای خنک محیط داخل به دلیل استفاده از کولر در اثر تردد به خارج منتقل نشود.

در این زمان است که اهمیت این حالت  خودش را نشان می دهد و با تنظیم درب اتوماتیک ، در حالت مورد نظر از اتلاف انرژی و ورود هوای آلوده به داخل به صورت چشمگیری جلوگیری می ‌شود هوای پاییز و بهار را در نظر بگیرید که ایده آل ترین  شرایط آب و هوایی است و کاربر تمایل  به باز بودن دائمی در را دارد.چرا که از هوای مطلوب بیرون می تواند استفاده کند ضمن اینکه با این کار تا حدی از استهلاک درب کاسته می شود قطعاً حالت تنظیم تمام  باز انتخاب به جایی می باشد .

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ - شرکت پیشرو صنعت

تامین امنیت بالا با درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی

امنیتی که درب برقی  ایجاد می ‌کند  نکته ای است که از نظر کاربر معیار قابل توجهی است مکانیزم درب اتوماتیک به گونه‌ای است که اگر آن را در حالت قفل بگذارید تردد از دو طرف حذف می گردد شاید این موضوع در ذهن ‌ها به  وجود آید که اگر جریان برق قطع شود تردد امکان پذیر نمی باشد ؟

در پاسخ این سوال باید ذکر کرد که باطری بکاپ دقیقا برای  همین موضوع تعبیه گردیده است در صورت قطع شدن جریان برق با استفاده از باطری بکاپ که نیروی برق را در خود ذخیره کرده است هیچ گونه  اختلال در تردد ایجاد نمی گردد در اماکن اداری بیمارستان ها آزمایشگاه ها  ممکن است این نیاز حس شود که با ایجاد  فیلتر خاص تردد صورت گیرد به  طور مثال برای در به وسیله انواع  اکسس کنترل تعریف می شود چه کسانی حق تردد را داشته باشند.

این اجازه با اثر انگشت ،تشخیص چهره ، کارت و کد امکان پذیر می باشد . این موضوع برای حفظ امنیت اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است مغز اصلی سیستم کنترل باکس مدار فرمان است که مدیریت  اصلی نحوه عملکرد در را برعهده می‌گیرد اینکه در با چه سرعتی و در چه زمانی باز و بسته شود به طور  کامل قابل تنظیم است بنابراین قسمت عمده نیاز کاربر با نصب درب اتوماتیک حل می شود.

سوالات متداول

در زمان قطعی برق هم به راحتی می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را استفاده کنید چراکه یک باطری بک آپ دارد که باعث می شود شما بتوانید با خیال راحت تردد را داشته باشید.