خرید کرکره پنجره

خرید کرکره پنجره


مزیت‌های کرکره پنجره

 

کرکره برقی برای پنجره یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین راه‌های برای جلوگیری از هدررفتن انرژی است و اجازه نمی‌دهد هوای گرم یا سرد بیرون به داخل نفوذ کند. از دیگر مزیت‌های کرکره پنجره امنیت بالای آن است، این کرکره‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و گرمای زیاد دارند دارای امنیت زیادی هستند و برای پنجره آپارتمان‌ها و مراکز تجاری و ویلاها به کار می‌روند. علاوه بر موارد بالا کرکره پنجره از ورود گردوغبار به داخل جلوگیری می‌کند و عایق خوبی در برابر سروصدا است. نوع آلومینیومی این کرکره‌ها هم ظاهری زیبا دارند و هم در برابر ضربات احتمالی بسیار مقاوم هستند این مدل کرکره هم برای درب پارکینگ منازل شخصی و ورودی مکان‌های تجاری، هم پنجره خانه‌ها و مغازه‌ها قابل پیاده‌سازی است و از نظر بصری نمای زیبا و ایمنی را به وجود می‌آورد.

کرکره پنجره به دو صورت قابل نصب است یا بیرون پنجره یا درون ساختمان، اگر مکانی که شما می‌خواهید پنجره‌هایش را کرکره کنید یک ساختمان با چند مالک باشد برای نصب کرکره در بیرون از پنجره باید حتماً رضایت دیگر مالکین را جلب کنید چون ممکن است با وجود ظاهر زیبای کرکره پنجره مالکین از این‌که نمای ساختمان عوض می‌شود راضی نباشند. اگر می‌خواهید در داخل نصب کنید دیگر مشکل رضایت گرفتن را ندارید اما به دلیل نسبتاً بزرگ بودن رول کرکره نمای داخلی ساختمان را زشت می‌کند مگر آن که قبل از نصب در کناف سقف ساختمان جای رول کرکره را در تعبیه کرده باشید یا از کاور برای پوشش آن استفاده کنید در این صورت هم زیبایی ظاهری را دارد و هم امنیت خاطر برایتان به همراه می‌آورد.

کرکره پنجره - کاسپین پیشرو صنعت
کرکره پنجره-کاسپین پیشرو صنعت

خاصیت عایقی کرکره پنجره

کرکره پنجره یک راه عالی برای بهبود بهره وری انرژی در خانه شما ارائه می دهد و اتلاف گرما از طریق پنجره را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می دهد و همراه با لعاب ثانویه می تواند این میزان به ۶۲ درصد نیز برسد. شما همچنین می توانید کرکره پنجره را با پرده ها ترکیب کنید و خواص عایق بیشتری را ببینید. همه ما به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در انرژی و کاهش اتلاف گرما هستیم. پوشش پنجره ها می تواند اتلاف انرژی از طریق پنجره ها را کاهش دهد، هزینه های گرمایش را کاهش دهد و راحتی خانه را بهبود بخشد.

کرکره پنجره روشی عالی برای افزودن یک لایه عایق به پنجره های شما هستند. هنگامی که آن ها کاملا بسته شوند، هوای گرم را در اتاق شما حفظ می کنند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند. آن ها به کاهش تلفات گرما در ماه های زمستان و کاهش افزایش گرما در تابستان کمک می کنند. کرکره ها عایق های عالی هستند و هوای سرد را بین کرکره و پنجره محبوس می کنند. به گفته آژانس دولتی انرژی، حدود سسی درصد انرژی گرمایش خانه از طریق پنجره ها از بین می رود. اکثر انواع پنجره ها باعث صرفه جویی در انرژی می شوند، اما صرفه جویی دقیق به نوع اتصال، فصل، آب و هوا و نحوه استفاده از اتصال بستگی دارد.

اجزای تشکیل‌دهنده کرکره پنجره

 

کرکره‌های برقی پنجره از دو قسمت اصلی موتور و تیغه درست شده‌اند. موتور به‌کاررفته در کرکره پنجره از نوع توبلار است. در کل از دو نوع موتور در کرکره‌های برقی استفاده می‌شود موتور ساید در گوشه‌های چپ یا راست رول کرکره قرار می‌گیرد و دارای قدرت زیادی است به همین خاطر در درب‌ها و پنجره‌های بزرگ و سنگین استفاده می‌شود. نوع دوم موتورهای توبلار است که در داخل رول کرکره قرار می‌گیرد و مناسب کرکره‌های سبک و کوچک است. به دلیل سبک بودن کرکره پنجره‌ها از موتور توبلار استفاده می‌شود. موتورهای توبلار به دلیل قرارگرفتن در محفظه رول کرکره جلوه بهتری به کرکره می‌دهد حتی اگر در داخل ساختمان کار گذاشته شود باعث نازیبایی کار نمی‌شود. اگر تمایل دارید درباره موتورهای ساید و توبلار بیشتر بدانید به مقاله‌ای با نام موتور کرکره برقی در همین سایت مراجعه کنید.

تیغه‌های به‌کاررفته در کرکره پنجره معمولاً از نوع فوم دار هستند که هم عایق صوت و هم عایق گرما و سرما هستند ولی اگر می‌خواهید علاوه بر عایق بودن امنیت بالایی هم داشته باشند باید از تیغه‌های پلی‌کربنات یا رول گیتر استفاده کنید. در ادامه این مقاله در مورد مزایا و عیوب هرکدام از تیغه‌ها صحبت می‌کنیم.

 

تیغه فوم دار کرکره پنجره

 

تیغه فوم دار بیشترین کاربرد در کرکره پنجره را دارند زیرا هم از نظر هزینه‌ای نسبت به دیگر تیغه‌ها ارزان‌قیمت‌تر هستند و هم عایق بسیار خوبی برای گرما و صدا است. این تیغه‌ها از ورق‌های آلومینیوم و یا گالوانیزه درست می‌شوند و سپس قالب‌زده می‌شوند سپس بین دولایه را با خمیر پلی اورتان پر می‌کنند. این تیغه‌ها بسیار سبک و بی‌صدا هستند و می‌توان در رنگ‌های دلخواه تولید کرد بدین منظور هرکسی با هر سلیقه می‌تواند کرکره پنجره موردنظرش را به‌راحتی و بدون محدودیت خریداری کند.

 


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی میتوانید:

 

عوامل موثر در قیمت کرکره پنجره

 

یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید کرکره  پنجره توجه به وزن و اندازه تیغه می باشد. عواملی تعین کننده قیمت کرکره برقی شامل: موتور کرکره برقی، تیغه کرکره، و سایر امکانات مثل: باطری بک آپ، چشمی و فلاشر است. موتور کرکره پنجره یکی از تجهیزاتی است که هنگام خرید باید به آن خیلی دقت کنیم، بطور کل ما سه مدل موتور داریم، ساید، توبلار و مدل سانترال که کمتر مورد استفاده قرار می­گیرد.چنانچه می خواهید کرکره برقی را برای درب های بزرگ مثل درب فروشگاه ها و یا درب پارکینگ انتخاب کنید ( طول 12 متری) که رفت و آمد کمی از آنجا صورت میگیرد، استفاده از موتور توبلار بهترین انتخاب خواهد بود اما اگر اندازه و تردد بالا باشد استفاده از موتور یاد شده گزینه مناسبی خواهد بود. موتور سانترال نیز برای کرکره های کوچک چون کرکره پنجره گزینه مناسب است.

بیشترین هزینه یک کرکره پنجره مربوط به تیغه آن است. اگر می خواهید در هنگام خرید کرکره پنجره هزینه منطقی تری را برای تیغه آن پرداخت کنید باید به دقت اندازه و ابعاد دهنه و شرایط اقلیمی جایی که قرار است کرکره در آن نصب شود را در نظر بگیرید.در عین حال میزان امنیت تیغه مورد نظر را هم بایستی در نظر گرفت. در کرکره های برقی اتوماتیک آبشن هایی وجود دارد که در هزینه هایی کرکره برقی تاثیر زیادی می گذارد. مثلا قابلیت PPS( یا برق اضطراری) برای موتور های ساید در بسیاری از اماکن ضرورت دارد. برخورداری کرکره برقی از این آپشن گران است و تا 50 درصد قیمت موتور را افزایش می­دهد. مورد دیگر قابلیت استفاده از چشمی است که برای محافظت از خودرو و اشخاص در زمان پایین آمدن کرکره است، این چشمی عا برای کرکره های برقی مورد استفاده قرار میگیرد و برای کرکره پنجره کاربردی ندارد. در صورت وجود داشتن این چشمی ها یک فلاشر و چراغ چشمک زن به شما هشدار می­دهد که چیزی زیر درب در حال بسته شدن قرار گرفته است.مورد دیگر قابلیت استفاده از جا قفلی هوشمند است ( این قابلیت عموما برای فروشگاه ها مناسب است) این قابلیت باعث میشود که بعد از قفل کردن کرکره با قفل کتابی دکمه ریموت تا زمان باز کردن قفل غیر فعال شود.

کرکره پنجره چه کاربردی دارد؟

کرکره ها ممکن است به دلایل مختلفی استفاده شوند، از جمله کنترل میزان نور خورشید که وارد اتاق می شود، برای تامین حریم خصوصی، امنیت، محافظت در برابر آب و هوا یا نفوذ یا آسیب ناخواسته و افزایش زیبایی ساختمان.

موتور کرکره پنجره

 

مدل موتور کرکره پنجره از نوع توبلار داخل لوله است، ابعاد این موتور در مقایسه با موتور ساید که برای کرکره های بزرگ ( مثل کرکره مغازه ها و فروشگاه ها) کاربرد دارد ابعاد کوچکتری دارد و قدرت آن نیز به نسبت موتور ساید کمتر است.از خصوصیات ویژه موتور توبلار یکی عدم دسترسی سارقان به موتور پنجره و همچنین نیاز نداشتن به کاور برای این مدل از موتور ها است.برای انتخاب موتور کرکره پنجره باید به چند شاخصه مهم توجه کرد:

  • میزان تردد یا باز و بسته شدن کرکره : بخاطر اینکه میزان باز و بسته شدن کرکره برقی پنجره چندان زیاد نمی باشد استفاده از موتور توبلار برای آن گزینه مناسبی محسوب می شود.
  • ظاهر کرکره:از آنجایی که این رکره ها مستقیما بر روی نمای ساختمان نصب می شوند شکل ظاهری آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. هماهنگی با نمای ساختمان و شکیل بودن از درجه اهمیت بالایی برخوردار است
  • میزان بلندی صدای موتور کرکره: از آنجایی که موتور پنجره (توبلار) در داخل شفت کرکره ها و به شکل توکار نصب میشود لذا صدای کمتری از گیربکس آن به بیرون انتقال میابد. به همین جهت استفاده از موتور توبلار از جهت تولید صدا نیز گزینه مناسبی است.
  • قیمت موتور کرکره :در انتخاب موتور کرکره پنجره انتخاب موتور توبلار یا ساید تفاوت زیادی در قیمت ایجاد می کند.موتور توبلار در مقایسه با موتور ساید تقریبا بین 15 تا 20 درصد فرق قیمتی دارد و هنگام خرید موتور برای کرکره برقی پنجره باید به این گزینه هم دقت نظر داشت.

خرید تیغه مناسب کرکره پنجره

جهت انتخاب تیغه مناسب برای کرکره پنجره حتما باید به عوامل زیر توجه کرد:

قیمت تیغه های کرکره پنجره: یکی از فاکتور های بسیار مهم در انتخاب تیغه کرکره پنجره قیمت تمام شده آن است. در اینجا انواع کرکره پنجره از ارزانترین به گرانترین را برای شما لیست میکنیم:

1.تیغه کرکره پنجره آلومینیومی

2.تیغه کرکره آلومینیومی غضروف دار

3.تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

خرید کرکره پنجره-کاسپین پیشرو صنعت

ظاهر کرکره و هماهنگ بودن با نمای ساختمان: رنگ و شکل ظاهری کرکره پنجره نقش مهمی در انتخاب ما دارند. عموما پیش از انتخاب کرکره پنجره از شما درباره شکل ظاهری نمای ساختمان پرسیده میشود تا نمونه ای را پیشنهاد کنند که با ظاهر ساختمان شما هماهنگ باشد. اما در مورد اشکال و رنگ های تیغه کرکره آلومینیومی رنگ هایی که در بازار موجود هستند عبارتند از رنگ کوره ای، کرکره برقی شفاف از نوع شیشه ای، رنگ دودی،برنزی، عسلی و… که شما می توانید با توجه به نمای ظاهری ساختمان خود انتخاب های متنوعی داشته باشید.

 

ضد سرقت بودن کرکره و امنیت بالای آن: پیش از این برای کرکره برقی پنجره ها از انواع تیغه های ابتدایی مثل تیغه های گالوانیزه و فولادی استفاده می شد اما امروزه دیگر با نسل های جدید تیغه ای آلومینیومی روبرو هستیم که بسیار مقاوم، انعطاف پذیر و در برابر شرایط آب و هوایی متنوع مقوامت دارند.

 

صدای کرکره برقی پنجره: در آپارتمان هایی که بعضی واحد های آن دارای کرکره پنجره هستند کم بودن صدای باز و بسته شدن بسیار مهم است.  تیغه های پنجره ای که فابریک نیستند یا از جنس تک جداره با وزن سبک هستند سر و صدای بیشتری تولید میکنند و تیغه های سنگن تر صدای کمتری دارند. ب همین دلیل استفاده از تیغه های سنگین برای کرکره پنجره آپارتمان ها مناسب تر است. در میان انواع تیغه های کرکره تیغه های آلومینیومی غضروف دار کم صدا ترین و تیغه های غیر فابریک سک وزن پر صدا ترین آنها محسوب میشوند.

انتقال نور خورشید از کرکره برقی پنجره: کرکره برقی شفاف ار مدل های کرکره پنجره است که این امکان را به شما می دهد در هنگام پایین بودن کرکره نور از جداره های تیغه کرکره عبور کرده و فضای شما را روشن کند.

کرکره هوشمند-کاسپین پیشرو صنعت

 

خصوصیات ویژه در خرید کرکره پنجره

 

در زمان خرید کرکره پنجره باید به عوامل زیر توجه کرد:

  • امنیت کرکره پنجره: همانطور که میدانیم کرکره های قدیمی به لحاظ امنیتی چندان مطمئن نیستند و کرکره های جدید درست به همین خاطر ساخته شده اند تا خلاء های کرکره های قدیمی را بپوشانند. یک کرکره برقی پنجره ایمن کرکره ای است که علاوه حفظ امنیت خانه یا محیط ار شما در برابر تغییرات جوی مقاوم بوده و برای شما ایمنی ایجاد کند.
  • توجه به اجزاء کرکره پنجره: مهمترین بخش کرکره تیغه های آن است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر نمای کرکره را می سازند. این تیغه ها در جنس ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند.پس از تیغه ها موتور کرکره از مهمترین بخش های آن محسوب میشود، موتور جهت بالا و پایین کردن تیغه ها است، هر چه موتور قدرت بیشتری داشته باشد و در عین قدرت کم صدا تر باشد ، موتور بهتری محسوب میشود. جهت محافظت بیشتر کرکره پنجره از جاقفلی استفاده میشود هر چند که تمام کرکره ها جاقفلی ندارند اما این بخش در بسیاری از کرکره ها موجود می باشد. چرخش کرکره ها به وسیله ابزاری بنام شفت لوله ای انجام میشود شفت لوله ای  تیغه کرکره بر روی آن سوار میشود و باعث رول شدن تیغه ها میشود. اجزای دیگری که که می توان از کرکره پنجره برشمرد کاور محافظ موتور، چراغ چشمک زن ،  یو پی اس یا برق اضطراری،و.. می باشد که هنگام خرید بایستی به تک تک آنها توجه کرد.
  • قیمت کرکره برقی: در رابطه با قیمت کرکره پنجره باید این پرسش پاسخ داد که چه عواملی در قیمت کرکره پنجره تاثیر گذار است؟ اندازه کرکره ؟ نوع و مدل تیغه آن؟ ابعاد کرکره؟ جنی تیغه ؟ تمام این فاکتور ها در قیمت نهایی کرکره پنجره تاثیر گذار هستند.زمانی که ما 2 کرکره را با ابعاد در نظر میگیریم، موضوعی که در تفاوت قیمت آنها اثر گذار است قیمت موتور هر کدام از آنهاست. ولی زمانی که از کرکره پنجره بزرگتر که تیغه بیشتری دارد  استفاده میکنیم قیمت کرکره نیز بیشتر میشود .اگر بخواهید یک نوع تیغه ویژه برای کرکره پنجره خود سفارش دهید در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی میگذارد.

راهنمای خرید کرکره پنجره

با وجود ساده بودن سفارش و نصب، کرکره پنجره می تواند زمانی که برای اولین بار به گزینه های پیش روی خود نگاه می کنید کمی گیج کننده باشند. سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و بررسی همه آنها می توانند بسیار خسته کننده باشند. ما اینجا هستیم تا روند سفارش را برای شما راحت تر کنیم و تفاوت های کلیدی بین گزینه های مختلف ارائه شده را توضیح دهیم. زمانی که به کارشناسان فروش مجموعه کاسپین پیشرو صنعت مراجعه می کنید، روند راهنمایی شما به سه بخش مختلف تقسیم می شود. ابتدا سبک های مختلف کرکره بررسی می شوند و سپس مواد و متریال مورد استفاده هر کدام به شما معرفی خواهند شد و در آخر اطلاعاتی در مورد سفارش و نصب کرکره به شما داده خواهد شد. کرکره های پنجره را می توان از چند متریال مختلف ساخت. کرکره های چوبی و کامپوزیت اکثر موارد موجود در بازار را تشکیل می دهند، اما گزینه های وینیل و چوب مصنوعی را نیز می توانید انتخاب کنید. کرکره پنجره در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند که می توانند متناسب با خانه شما سفارشی شوند. سبک های رایج برای کرکره های پنجره عبارتند از پانل استاندارد، کافه، بای پس یا دوتایی و آویزان دوبل.

درک اینکه کرکره ها از چه موادی ساخته شده اند و سبک های مختلف آن ها مشخص نمی کند که کدام کرکره برای شما مناسب است. برخلاف بسیاری از روش های دیگر پنجره ها، کرکره ها می توانند نصب دائمی تری داشته باشند و آن ها را به سرمایه گذاری در کنار ارتقای ظاهر شیک و مدرن تبدیل کند. مهم است که قبل از خرید در نظر بگیرید می خواهید کرکره را کجا نصب کنید، چقدر می خواهید برای آن هزینه کنید. آیا می خواهید کرکره ای در اتاق داشته باشید یا در آشپزخانه؟ آیا جنس کرکره می خواهید چگونه باشد؟

اگر مطمئن نیستید به دنبال چه هستید یا سوالی دارید می توانید از تیم متخصص دوستانه ما کمک بگیرید. اگر مایل به دریافت راهنمایی برای خرید کرکره پنجره هستید تا خانه خود را عایق کاری کنید، لطفا ابعاد پنجره خود را مشخص کنید و درخواست خود را با کارشناسان فروش مجموعه کاسپین پیشرو صنعت مطرح کنید. به سایت اینترنتی  www.caspianpishrosanat.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۹۶۴۴۲۵۱ – ۰۲۱۴۴۹۶۴۹۳۳ تماس بگیرید.

سوالات متداول کرکره پنجره

مزیت کرکره پنجره چیست؟

کرکره برقی برای پنجره یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین راه‌های برای جلوگیری از هدررفتن انرژی است و اجازه نمی‌دهد هوای گرم یا سرد بیرون به داخل نفوذ کند. از دیگر مزیت‌های کرکره پنجره امنیت بالای آن است، این کرکره‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و گرمای زیاد دارند دارای امنیت زیادی هستند و برای پنجره آپارتمان‌ها و مراکز تجاری و ویلاها به کار می‌روند. علاوه بر این از ورود گردوغبار به داخل جلوگیری می‌کند و عایق خوبی در برابر سروصدا است.

عوامل موثر در قیمت کرکره پنجره چیست؟

یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید کرکره  پنجره توجه به وزن و اندازه تیغه می باشد. عواملی تعین کننده قیمت کرکره برقی شامل: موتور کرکره برقی، تیغه کرکره، و سایر امکانات مثل: باطری بک آپ، چشمی و فلاشر است. بیشترین هزینه یک کرکره پنجره مربوط به تیغه آن است. اگر می خواهید در هنگام خرید کرکره پنجره هزینه منطقی تری را برای تیغه آن پرداخت کنید باید به دقت اندازه و ابعاد دهنه و شرایط اقلیمی جایی که قرار است کرکره در آن نصب شود را در نظر بگیرید.

در زمان خرید کرکره پنجره باید به چه عواملی توجه کرد؟

امنیت کرکره پنجره

توجه به اجزاء کرکره پنجره

قیمت کرکره برقی

یک دیدگاه

  1. ناشناس
    دی 27, 1400 \ب.ظ\30 4:41 ب.ظ

    سلام وقت بخیر

    جنس تیغه های کرکره پنجره چیست؟

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.