یکی از مسائلی که امروزه به خصوص در شهرهای بزرگ با  آن دست و پنجه نرم می‌کنیم مسئله متراژ محل کار و یا محل زندگی است.

این مسئله به مراتب در پایتخت و در شهرهای بزرگی نظیر اصفهان ،تبریز، مشهد و…..به دلیل هزینه هنگفت خرید و اجاره ملموس تر است. یک دفتر اداری را با حداقل ۳۰ پرسنل در نظر بگیرید، برای این ۳۰ نفر حداقل ۱۵ اتاق نیازمندیم، (با در نظر گرفتن هر دو کارمند در یک اتاق) بازهم تامین آن مستلزم هزینه بالا است .

 اینجا است که موضوع پارتیشن شیشه ای راه حل مناسب برای رفع این مشکل است نه تنها برای متراژهای کوچک پاسخگو است بلکه برای دسته بندی و منظم کردن یک فضای بزرگ هم بسیار کارآمد است.

تنوع در ترکیب رنگ شیشه، شفاف، برنز ،دودی و رنگ‌های خاص  و تنوع در نوع شیشه، سکوریت، لمینت وضد گلوله و انتخاب رنگ پروفیل های به کار رفته ذهن کاربران را بسیار زیاد به سمت پارتیشن  هدایت می‌کند .شاید این فکر به ذهن هر کاربری برسد که با یک اتاق شیشه حریم شخصی برایش ایجاد نمی شود  ولی این  موضوع با مات کردن شیشه ها حل می شود و بهترین که به هر مدلی که در ذهن مشتری باشد قابلیت ماتشدن شیشه ها وجود دارد.

مزیت دیگر آن  استفاده از نور طبیعی به طور همزمان برای تمامی اتاق ها وجود دارد و مسئله تامین نور و روشنایی از جمله مسائل مهم برای پرسنل به بهترین صورت با نور طبیعی قابل حل شدن است.

نکته دیگر که از ذهن مدیران دور نمی ماند این است که می تواند با وضعیت عمومی تمامی پرسنل خود در یک نگاه آگاه شود.

احساس همبستگی بین پرسنل و مدیریت با توجه به اینکه می‌تواند همیشه با  هم در ارتباط چشمی باشند از مزیت‌های دیگر پارتیشن است.