کرکره برقی فولاد منیزیم

کرکره برقی فولاد منیزیم

کرکره برقی فولاد منیزیم از لحاظ ظاهری کاملا شبیه کرکره آلومینیوم است ولی از نظر جنس متفاوت است که ساخته شده از آلومینیوم و آلیاژ فولاد و منیزیم است و در داخل آن خمیر پلی اورتان تزریق شده وزن آن در مقایسه با آلومینیوم سنگین تر و در نتیجه ایمن تر است و وجود خمیر پلی اورتان در آن باعث شده که در هنگام جمع شدن و باز شدن صد در صد بی صدا و همچنین عایق صدا و حرارت باشد.

بنابراین انتخاب صحیح برای مجتمع ‌های مسکونی و پنجره ها می باشد. تنوع رنگ این تیغه ها بسیار زیاد است و در سایزهای ۸۰ ، ۱۰۰، ۱۲۰ ،۱۴۰ میلیمتر موجود است.

کرکره برقی فولاد منزیم برای چه نقاطی مناسب است؟

این مدل از کرکره برقی از جنس فولاد منزیم است که در بالا به ساختار آن اشاره کردیم و به این مسئله هم اشاره کردیم که این نوع کرکره به دلیل استفاده از موادی که برای ساخت آن استفاده می شود کاملاً بی سر و صدا است و هیچ صدایی از خودش تولید نمی کند.

اگر بعضی از کرکره برقی هایی که برای مغازه ها نصب شده است را دیده باشید در هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی از خودشان تولید می کنند که همین امر باعث آزار و اذیت مصرف کننده می شود.

پس به این نتیجه می رسیم که اگر میخواهید کرکره برقی برای مغازه تان بی سر و صدا باز و بسته شود می توانید از این نوع کرکره استفاده کنید و اینکه قیمت بسیار مناسبی هم دارد و شما می توانید با هزینه ی بسیار مقرون به صرفه از شرکت کاسپین پیشرو صنعت تهیه کنید.

همچنین بعضی از ساختمان های اداری و مسکونی هستند که برای پوشاندن پنجره ها از کرکره استفاده می کنند که این نوع کرکره به دلیل اینکه بی صدا است می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد و اینکه هیچ صدایی را هم از خودش عبور نمی دهد.

با نصب کرکره برقی فولاد منیزیم از اتلاف انرژی جلوگیری کنید !

در فصول مختلف ما شاهد اتلاف انرژی بسیار زیادی خواهیم بود و اینکه آخر ماه با مشاهده قبوض مختلف می توانیم ببینیم که چقدر انرژی را در طول یک ماه مصرف کرده ایم.

اگر می خواهید اتلاف انرژی کمتر صورت گیرد می توانید به نصب کرکره برقی فولاد منیزیم فکر کنید مخصوصا برای پنجره های ساختمان های تجاری و مسکونی می تواند بسیار مناسب تر باشد چراکه هم به عنوان عایق صدا و هم به عنوان عایق حرارت عمل می کند و اجازه ی عبور گرما را از خودش نخواهد داد.

مخصوصا مغازه های سوپر مارکت و یا ویتامینه ها که باید محصولاتی که پشت ویترین قرار می دهند فاسد نشوند که کرکره برقی به راحتی می تواند به عایق بودن و جلوگیری کامل از ورود گرما به داخل می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

بنابراین برای اینکه کمترین میزان اتلاف انرژی در منزل یا مغازه ی شما صورت گیرد بهترین کار استفاده از کرکره برقی با کیفیت و جنس مناسب است همچنین تنوع رنگی کرکره برقی فولاد منیزیم دست شما را برای انتخاب رنگ مناسب و برقراری هارمونی رنگی با ظاهر ساختمان باز گذاشته است.

سوالات متداول

بله شما می توانید به راحتی هر طرحی که مد نظرتان هست را روی کرکره برقی به چاپ برسانید و هیچ محدودیتی هم در این زمینه وجود ندارد.