درب شیشه ای اتوماتیک منحنی

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی برای ساختمان هایی که ظاهر نیم دایره دارند بسیار مناسب می باشد البته اگر هم ظاهر ساختمانتان نیم دایره هم نباشد امکان نصب این نوع درب اتوماتیک وجود دارد و شما می توانید با ترکیبی از درب شیشه ای اتوماتیک ظاهری لوکس به ظاهر ساختمان بدهید.

درب شیشه ای اتوماتیک کرو مثل انواع دیگر درب شیشه ای اتوماتیک دیگر دارای طرح های متنوعی است که می توانید هر مدلی که خواستید را متناسب با نیازتان می توانید را سفارش دهید.

این نوع درب اتوماتیک از نظر ظاهری بسیار متفاوت است و  می تواند یکی از زیباترین نماها را به ساختمان یا محل مورد نظر شما بدهید و موجب ایجاد جلوه ی خاصی برای ساختمان شما میشود.

این درب برای اماکنی مثل هتل ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها ، ساختمان های تجاری و … بسیار مناسب و قابل استفاده هستند که می توانید ظاهری بسیار زیبا را در نگاه اول به مشتریان به وضوح نشان دهید.

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی - کاسپین پیشرو صنعت

نحوه ی عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک منحنی چگونه است ؟

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی را هم می توان به صورت نیم دایره و هم تمام دایره اجرا کرد که این حالت فرم استوانه شکل پیدا می کند که شامل چهار لت ثابت و چهار لت متحرک می باشد که این امر باعث می شود اتلاف انرژی و تبادل هوا به کمترین حد خودش برسد.

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی تمام دایره ای حرکت 360 درجه دارد که همانطور اشاره کردیم می توانید از این درب به صورت نیم دایره استفاده کنید در این حالت می توانید قوس درب را براساس سلیقه ی خود محدب یا مقعر در نظر بگیرید یعنی آن نیم دایره به سمت بیرون یا داخل باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو دو قسمت از چهار لت در طرفین آن ثابت هستند و دو لت دیگر در مرکز قرار می گیرند و در حین باز و بسته شدن به چپ و راست جمع می شوند این درب ها می توانند میزان بازشوی درب ورودی را بسیار زیادی ایجاد کنند.

در حالت نیم گرد هم دارای دو لت ثابت و یک لت متحرک است به این صورت که آن دو لت ثابت در سمت چپ و راست قرار گرفته و لت سوم در حالت متحرک باز و بسته می شوند که می توانید با نصب سنسور چشمی حرکتی یا وزن تردد را به راحتی کنترل کنید همچنین میزان بازشوی این درب هم بسیار زیاد است.

در نتیجه بستگی به سلیقه ی شما دارد که از کدام یک برای ساختمان مورد نظرتان در نظر بگیرید و اینکه حتما میزان بازشویی که احتیاج دارید را با شرکت مورد نظرتان در میان بگذارید تا برای شما بهترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک منحنی را در نظر بگیرند.

درب شیشه ای اتوماتیک کرو چه ویژگی هایی دارد؟

👈 برای فضاهایی که درب ورودی آن ها کم عرض است به راحتی قابل استفاده هستند.

👈 برای ساختمان هایی که نمای منحنی شکلی دارند ظاهری بسیار متفاوت و زیبا به محیط می دهند.

👈 قابل اجرای در شکل های مختلف دایره ، نیم دایره ، بیضی هستند.

👈 دارای سیستم ضد برخورد بسیار هوشمند.

👈 قدرت و کارایی بسیار بالا

👈 امکان اجرای سیستم کنترل تردد

👈 دارای حرکتی کاملاً بی صدا و سریع هستند.

👈  دارای امنیت بسیار بالا

👈 جلوگیری از اتلاف انرژی

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی - درب اتوماتیک

با نصب درب شیشه ای اتوماتیک کرو خاص بودن را تجربه کنید.

نوع فریم به کار رفته در درب شیشه ای اتوماتیک منحنی چیست؟

فریمی که برای ساخت درب شیشه ای اتوماتیک کرو استفاده می شود همگی از برش فارسی بُر برخوردار هستند و از جنس آلومینیوم آنودایز ساخته می شوند که این نوع از آلومینیوم دارای پوششی بسیار مقاوم در برابر ضربه و خوردگی است و باعث می شود صدمه به سازه ی درب وارد نشود.

فریمی که در ساخت این نوع درب اتوماتیک به کار رفته می توانند رنگ های بسیار مختلفی داشته باشند اما رنگ نقره ای ، طلایی ، سفید از محبوبیت بالایی برخوردار هستند البته باید متناسب با سازه ی ساختمان انتخاب کنید که هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد کند در این زمینه هم می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید که بهترین رنگ را انتخاب کنید.

علاوه بر این که فریم استفاده شده برای این درب از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است شیشه ای هم که برای درب اتوماتیک استفاده می شود در درجه ی بالایی حرارت دیده است و مقاومت بالایی دارد که می توانید نام ، لوگو شرکت یا هر تبلیغی که خواستید را به دلخواه روی شیشه ی به چاپ برسانید تا یک برندسازی حرفه ای انجام دهید و اینکه رهگذران نام شرکت یا موسسه ی شما را به راحتی به ذهن بسپارند.

سوالات متداول

بله می توانید از این نوع درب شیشه ای اتوماتیک کرو در زمان قطعی برق هم استفاده کنید چراکه با داشتن باطری بک آپ به راحتی قابل استفاده است.