درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی

درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی بسیار لوکس و لاکچری است و ظاهر بسیار چشم‌ نوازی دارد و ویژه کاربر هایی میباشد که منحصر به فرد بودن و زیبایی خاص آن مطرح است. بیشتر برای مجتمع‌های تجاری بزرگ و پرتردد و مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که این نوع در همیشه باز و همیشه بسته است و این ویژگی خاص آن را از انواع دیگر درب اتوماتیک متفاوت کرده است. 

درب اتوماتیک گردان اصولا از سه یا چهار لت تشکیل شده است که به یک محور عمودی متصل است و می چرخد که به دلیل قطر بسیار مناسبی که دارد می توانید چرخ دستی ، ویلچر ، کالسکه را در این فضا قرار دهید و به راحتی تردد را برای تمام افراد مهیا کنید و همچنین یک محفظه ی بسیار کوچک برای قرار دادن اشیاء در مرکز درب هم تعبیه می شود.

با استفاده از این نوع درب شیشه ای اتوماتیک می توان در عین کمبود فضا مسیر تردد را با اندازه ی بزرگترین فراهم کرد ، با توجه به پیچیدگی و جذابت خاصی که دارد می توانید از اپراتور این نوع درب اتوماتیک مجدد برای انواع دیگری از درب برقی ها استفاده کنید و دیگر نیازی به تغییر درب ندارید ، با انجام این امر به راحتی می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. 

درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی - شرکت کاسپین پیشرو صنعت

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردشی

✅ اگر به فکر صرفه جویی در انرژی و اشغال فضا هستید درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی بسیار مناسب است و شما می توانید از این نوع درب برقی بهترین استفاده را ببرید. 

زمانی این مدل در کاربرد خودش را بیشتر نشان می‌دهد که تردد در آن مکان بسیار بالا بوده و برای جلوگیری از اتلاف انرژی یعنی جلوگیری از هدر رفتن هوای خنک در تابستان و هوای گرم در زمستان از این مکانیزم استفاده می گردد.

همچنین  اگر فضای ورودی کوچک باشد این مکانیزم کار آمد خود را بیشتر نشان می‌دهد زیرا نسبت به سایر مدل های دیگر فصای کمتری را اشغل میکند. این در حالی است که قیمت آن نسبت به سایر درب اتوماتیک ها با اختلاف، بیشتر است.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی - کاسپین پیشرو صنعت

✅ صدا و نویز فوق العاده کمی را از خود ایجاد می کند که وقتی که از درب عبور می کنید اصلاً متوجه صدایی نخواهید شد و همین امر باعث می شود که برای بیمارستان ها که نیاز به آرامش و سکوت است مورد استفاده قرار گیرد. 

✅ می توانید به راحتی دو محیط را از هم جدا کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه های بسیار زیادی را برای ساخت دیوار یا سقف کاذب بدهید. 

✅ تداخلی در رفت و آمد افراد وجود نخواهد داشت و به راحتی می توانید تعادلی را در این زمینه برقرار کنید که همین امر می تواند برای مکان هایی که بسیار شلوغ است و تردد بسیاری در طول روز انجام می شود مناسب واقع شود. 

✅ ظاهری بسیار خاص و مدرن دارد که باعث می شود هارمونی ساختمان لوکس شما با رنگ های جذب درب برقی که انتخاب نموده اید ، برقرار شود.

درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی

کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی

از کاربرد های درب شیشه ای اتوماتیک گردشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

👈 انواع سازمان های دولتی و خصوصی

👈 تمام بانک های پر تردد

👈 فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها ، مغازه ها

👈 ساختمان  های تجاری ، اداری

👈 پاساژ های پر تردد

👈 نمایشگاه ها

👈 رستوران ها

👈 هتل ها

👈 فرودگاه ها

👈 بیمارستان ها که می تواند بسیار مفید واقع شود.

با حالت های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک گردشی آشنا شوید !

درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی دارای حالت های مختلفی است که می توانید هر کدام یکی از آنها را که خواستید قرار دهید و تردد را به راحتی کنترل کنید. از حالت هایی که می توانید برای درب اتوماتیک شیشه ای گردشی قرار دهید شامل موارد زیر می شود :

1) حالت نرمال : در این حالت عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای شما به همان روال عادی انجام می شود و تردد به راحتی انجام می شود.

2) حالت یک طرفه یا ورود ممنوع : در این حالت می توانید وارد شدن افراد به داخل ساختمان یا پاساژ و … را کنترل کنید یعنی فقط به افرادی که می خواهید اجازه دهید تا وارد شوند.

3) حالت قفل : در این حالت درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی شما به طور کامل قفل می شود و هیچگونه ترددی انجام نمیشود و به هیچ وجه سیستم فرمان نخواهد گرفت.

4) دائماً باز : این حالت درب برقی شما کاملاً باز است و به راحتی می توانید تردد کنید و تمام افراد رفت و آمد کنند بدون اینکه محدودیتی مانند موارد بالا را داشته باشند.

5)حالت زمستانی : درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی وقتی در حالت زمستانه قرار می گیرد یعنی در حداقل حالت ممکنش باز می شود و باعث می شود تعادل دما بین فضای داخلی و بیرونی برقرار شود.

سوالات متداول

قیمت این نوع درب شیشه ای اتوماتیک براساس یراق آلات ، سازه ، نوع اپراتور تعیین می شود که نوع و مدل اپراتور تاثیر بیشتری بر قیمت درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی دارد.