کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره


کرکره برقی پنجره چیست؟

کرکره برقی پنجره برای محافظت از پنجره و سد کردن راه ورودی از پنجره می‌باشد. این نوع کرکره‌ها امروزه در حال استفاده هستند و کاربرد آن‌ها همه‌روزه در حال افزایش است. استفاده روکار و پشت کار نیز از دیگر مزایای این کرکره‌ها به شمار می‌روند. کرکره‌های پنجره با توجه ‌به اینکه برقی هستند، مانند سایر انواع کرکره‌های برقی قابلیت استفاده از تمام تجهیزات سایر کرکره‌های هوشمند را دارد.

اگر که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کرکره برقی پنجره و موارد کاربرد آن هستید، ادامه این متن را از دست ندهید.

انواع کرکره پنجره

در این قسمت از مطلب می خواهیم انواع کرکره برقی پنجره را نام ببریم و ویژگی ها و مشخصات هر کدام را به صورت مختصر شرح دهیم. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از مدل ها و طرح های کرکره پنجره طراحی و عرضه می شود. اما مهمترین عامل جنس کرکره است که نوع آن را مشخص می کند. کرکره های فولادی، کرکره های آلومینیومی، شفاف و ضد صوت از انواع بسیار رایج و پرطرفدار کرکره برقی پنجره هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. علاوه بر جنس کرکره برقی پنجره، طرح ها و ابعاد و اندازه ها نیز می تواند با هم متفاوت باشد که می توانید با کمک گرفتن از متخصصین مجموعه های تولیدی مدل و رنگ کرکره با جنس و متریال مورد نظر که با شرایط و بودجه ای که در نظر گرفته اید متناسب باشد را انتخاب کنید و زیبایی و مهم تر از آن امنیت ساختمان را رقم بزنید. تیغه های آلومینیومی که در ساخت کرکره برقی پنجره استفاده می شود می توانند به صورت دلخواه رنگ آمیزی شوند. در ادامه ویژگی های هر کدام از انواع کرکره برقی پنجره را توضیح می دهیم.

  • کرکره برقی پنجره آلومینیومی همانطور که از نامش پیداست از جنس آلومینیم ساخته شده است که باعث می شود مقاومت زیادی داشته باشد و در برابر عوامل محیطی ماندگاری بالایی داشته باشد. با توجه به مقاومت آلومینیوم در شرایط آب و هوایی متفاوت، در شمال و جنوب کشور استفاده از این نوع کرکره برقی پنجره رایج تر باشد.
  • کرکره برقی پنجره فولادی که در ساختمان های ویلایی و مکان های کم تردد استفاده می شود از آلیاژ فولاد منیزیم ساخته می شوند. امنیت ساختمان با این مدل به طور کامل برقرار می شود و در برابر سارقین کاملا ایمن است. فوم دار، دو پل و تک پل مدل های مختلف کرکره برقی پنجره فولادی هستند.
  • کرکره برقی پنجره پلی کربنات که نوعی خاص و پر طرفدار است که در عین ایجاد امنیت، روشنایی ساختمان را نیز مسدود نمی کند و به دلیل جنس شفاف و شیشه ای مانند به راحتی نور و روشنایی را از خود عبور می دهد.
فواید کرکره برقی پنجره-کاسپین پیشرو صنعت

موتور کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره بزرگ نیست. همان‌طور که در مطالب گذشته نیز به آن اشاره کردیم برای کرکره‌های بزرگ از موتور ساید استفاده می‌شود. کرکره پنجره ابعاد کوچکی دارد و حتی بزرگ‌ترین پنجره‌ها نیز به‌اندازه بزرگی یک درب معمولی نیستند. از همین رو موتورهای لازم برای راه‌اندازی این نوع از کرکره‌های برقی، لازم نیست قدرت زیادی داشته باشند. 

فواید عایق کرکره برقی پنجره

کرکره‌های برقی برای محافظت از پنجره‌های شما در هنگام ایجاد خطرات و مشکلات محیطی طراحی شده‌اند. آنها روی پنجره‌های شیشه‌ای نصب می‌شوند تا از آسیب‌دیدگی آنها در برابر عوامل مختلف جلوگیری کنند.

لازم به یادآوری است که کرکره‌های طوفان می‌توان روی هر شیشه معمولی استفاده کرد، محدودیت استفاده از این نوع کرکره وجود ندارد. اگر هم نمای ساختمان کمی از ساختمان‌های استاندارد تفاوت داشت باشد با ایجاد چند تغییر کوچک می‌توان به‌راحتی کرکره پنجره برقی  را نصب کرد. این نکته را نیز فراموش نکنید که کرکره برقی در پشت پنجره و در داخل ساختمان قابل نصب است.

مزایای کرکره برقی پنجره

این نوع کرکره تیغه‌های فوم دار دارد. تیغه‌های فوم دار عایق بسیار مناسبی در برابر عوامل مختلفی همچون سرما، گرما و گردوغبار هستند.

  • ایمنی پنجره‌ها با کرکره برقی پنجره افزایش می‌یابد. اگر که پنجره‌های شما حفاظ ندارند و یا در ارتفاعی از زمین قرار گرفته‌اند که به‌راحتی قابل‌دسترسی برای سارقان هستند به شما پیشنهاد می‌کنیم از کرکره پنجره استفاده کنید.
  • استفاده از این کرکره برای هر نوع ساختمانی امکان‌پذیر است.
  • طرف دیگر پنجره با نصب این کرکره‌ها همچنان قابل رویت است.
  • حرکت بی‌صدای کرکره برقی از مزیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.
  • هزینه کم در برابر ویژگی‌ها و مزایای زیادی که در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • استفاده از تیغه‌های آلومینیومی که محدودیت مربوط به شرایط آب‌وهوایی را ندارد.
  • با استفاده از یک سیستم مرکزی و یک ریموت کنترل به‌راحتی و از راه دور قابل‌کنترل است.
  • هزینه نصب و سرویس این نوع کرکره از کرکره‌های سنتی کم‌تر است.
  • طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های این کرکره به قدری زیاد هستند که همه افراد با هر نوع سلیقه‌ای را شامل می‌شوند.
  • نصب کرکره برقی پنجره بسیار راحت و سریع انجام می‌شود.

کرکره ها بهتر است داخل نصب شوند یا بیرون؟
کرکره ها را می توان در خارج از پنجره یا در داخل نصب کرد. برای اینکه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است، با نگاه کردن به اینکه آیا در اطراف دهانه پنجره خود قالب دارید شروع کنید. توصیه می کنیم زمانی که تزئینات تزئینی یا قالب گیری در اطراف پنجره خود دارید، کرکره ها را در دهانه پنجره نصب کنید.

کاربرد کرکره برقی پنجره

هر مکانی که نیاز به امنیت و حفاظ دارد، محل مناسبی برای نصب کرکره پنجره برقی است. کاربردهای کرکره پنجره برای موارد زیادی صدق می‌کند. موارد زیر از جمله کاربردهایی است که برای کرکره برقی پنجره در نظر گرفته شده است.

  • حفاظت در برابر سرقت
  • افزایش امنیت
  • مقاوم‌سازی پنجره در برابر برخورد اشیا
  • جلوگیری از ورود گردوغبار
  • عایق صدا

کرکره برقی پنجره ویلا

وقتی در مناطق ساحلی زندگی می‌کنید، هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که از خانه، خانواده در برابر عوامل خطرزا محافظت کنید. برای این کار از کرکره پنجره ویلا استفاده می‌کنید. امنیت خانه (و همچنین خودتان) تا حد زیادی به تجهیزات و عوامل امنیتی بستگی دارد که از آن‌ها استفاده می‌کنید در برابر این طوفان‌های مهم مقاومت می‌کند. در مسیر طوفان، شما می‌خواهید این آرامش را داشته باشید که بدانید تمام تلاش خود را برای محافظت از دارایی باارزش خود در برابر تهدیدهای محیطی و امنیتی انجام داده‌اید.

به‌عنوان‌مثال، کرکره‌های پنجره‌ها از محبوب‌ترین محصولات محافظت‌کننده در برابر سرما، گرما، سرقت و … می‌باشد.

برای استفاده از کاربردهای کرکره پنجره برقی ، تنها کافی است که به سایت کاسپین پیشرو صنعت مراجعه کرده و سپس کرکره موردنظر را با ابعاد و اندازه‌های درخواستی، سفارش بدهید.

قیمت کرکره برقی پنجره-کاسپین پیشرو صنعت
کاربرد کرکره برقی پنجره-کاسپین پیشرو صنعت

قیمت کرکره برقی پنجره

چهار عامل وجود دارد که در هزینه کرکره برقی پنجره تأثیرگذار است.

  1. اول نوع پوشش است. آیا برای محافظت از فضای پیشخوان فروشگاه خود به کرکره نیاز دارید؟ یا آیا برای پنجره‌ها و درهای بیرونی خود نیاز دارید؟ هنگامی‌که تصمیم گرفتید کجای کرکره برقی خود را نصب کنید، پس باید در مورد سبک آن تصمیم بگیرید.
  2. قیمت سازنده دومین عاملی است که بر هزینه کرکره برقی پنجره تأثیر می‌گذارد. همان‌طور که برای همه کالاها و مواد طیف وسیعی از قیمت وجود دارد، هر شرکتی که کرکره برقی تولید می‌کند قیمت متفاوتی را دریافت می‌کند.
  3. نحوه کارکردن کرکره غلتکی می‌تواند بر قیمت آن تأثیر زیادی بگذارد. کرکره برقی بیشترین هزینه را دارد زیرا پیچیده‌ترین ساخت و نصب است. باتری‌هایی که باتری کار می‌کنند کمی ارزان‌تر از نمونه‌های برقی آنها هستند. آنها از باتری‌های یون لیتیوم بادوام بالا استفاده می‌کنند و می‌توانند از طریق جعبه کنترل کار کنند
  4. اندازه مربوط به هزینه کرکره برقی است. هرچه مساحت بیشتری برای پوشش دادن داشته باشید، گران‌تر خواهد بود. اگر در خانه خود یک ویترین بزرگ یا مجموعه‌ای از پنجره‌های خلیج دارید که می‌خواهید از آنها محافظت کنید، پوشاندن آنها کاملاً سرمایه‌گذار خواهد بود

جمع‌بندی

اگر پنجره‌های قدیمی یا غیر ضربه‌ای دارید، با وجود نصب کرکره پنجره برقی، می‌توانید از آن‌ها در برابر بادهای شدید، سرقت، نفوذ صدا و عوامل دیگر محافظت کنید. کرکره‌های برقی محافظ‌های خوبی در برابر عوامل گفته شده هستند و به طور معمولاً پنجره‌های عادی کارایی بالایی در برابر جلوگیری از رود صدا و یا سرقت ندارند؛ بنابراین اگر به دنبال حداکثر حفاظت در برابر عوامل خطر هستید، نمی‌توانید با پنجره‌های مقاوم از خانه و ساختمان خود در برابر آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید.

کاسپین پیشرو صنعت با ارائه انواع کرکره‌های برقی ازجمله کرکره برقی پنجره می‌تواند در انتخاب و خرید کرکره پنجره خانه و یا ساختمان مدنظر شما کمک کند. با مراجعه به سایت کاسپین پیشرو صنعت از طرح‌ها و مدل‌های کرکره‌های برقی پنجره عرضه شده توسط این شرکت بازدید کرده و متناسب‌ترین آن‌ها را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

سوالات متداول کرکره برقی پنجره

موتور کرکره برقی پنجره چیست؟

کرکره پنجره ابعاد کوچکی دارد و حتی بزرگ‌ترین پنجره‌ها نیز به‌اندازه بزرگی یک درب معمولی نیستند. از همین رو موتورهای لازم برای راه‌اندازی این نوع از کرکره‌های برقی، لازم نیست قدرت زیادی داشته باشند. موتور کرکره برقی پنجره موتور توبولار کوچک است.

کاربرد کرکره برقی پنجره چیست؟

  • حفاظت در برابر سرقت
  • افزایش امنیت
  • مقاوم‌سازی پنجره در برابر برخورد اشیا
  • جلوگیری از ورود گردوغبار
  • عایق صدا

قیمت کرکره برقی پنجره چگونه است؟

چهار عامل وجود دارد که در هزینه کرکره برقی پنجره تأثیرگذار است.

نوع پوشش

قیمت سازنده

نحوه کارکردن کرکره غلتکی

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.