نمایندگی فروش درب اتوماتیک

نمایندگی فروش درب اتوماتیک

درب اتوماتیک برقی

درب اتوماتیک برقی به یکی از قسمت های مهم در مشاغل و خانه ها تبدیل شده است و دلایل زیادی نیز برای آن وجود دارد. ۵ دلیل اصلی برای استفاده از درب اتوماتیک برقی وجود دارد که عبارتند از: حفظ بهداشت، ایمنی، بهره وری انرژی، طراحی زیبا و شیک، دسترسی راحت برای معمولین.

بهداشت: سیستم های درب اتوماتیک برقی یک راه بسیار مفید برای جلوگیری از میکروب ها و ویروس ها هستند. با شیوع ویروس کرونا، نصب درب های برقی بدون لمس به یک اولویت برای مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است. درب های اتوماتیک را می توان با سنسورهای اتوماتیک باز کرد که درها را هنگام نزدیک شدن فعال و باز می کند و می توان مطمئن بود که افراد به دستگیره های درب غیر بهداشتی دست نمی زنند و میکروب ها و ویروس ها پخش نمی شوند.

ایمنی: درب اتوماتیک برقی راه ایمن تری برای ورود و خروج افراد به ساختمان ها هستند. در یک محیط تجاری، درهای کشویی اتوماتیک به افراد اجازه می دهند بدون استفاده از دست وارد ساختمان شوند. نه تنها از نظر بهداشت ایمن تر است بلکه برای افرادی که کالسکه به همراه دارند، افراد مسن و کسانی که محدودیت حرکتی دارند نیز امنیت را برقرار می کند. درب اتوماتیک برقی چرخان نیز طوری طراحی شده اند که سنسور ایمنی کاملا خودکار زمانی که کسانی در صف قرار بگیرند درب را باز می کند. این ویژگی ایمن تضمین می کند که اگر افراد در هنگام باز شدن در راه باشند، با درب برخورد نکنند. درب های اتوماتیک همچنین می توانند برای حفظ امنیت در زمان های اضطراری برای قفل شدن خودکار برنامه ریزی شوند.

بهره وری انرژی: درب اتوماتیک برقی به حفظ گرما و سرمای داخل ساختمان کمک می کند. در تابستان یا زمستان، باز و بسته شدن درب ها به طور اتوماتیک تضمین می کند که سیستم های گرمایشی و سرمایشی بیش از حد کار نکنند و هوا در داخل ساختمان قرار بگیرد. درب اتوماتیک برقی زمانی که ورود و خروج واقعی فردی را حس کنند باز و بسته می شوند.

زیبایی: آیا متوجه شده اید که وقتی وارد یک ساختمان می شوید و باید خودتان درب را باز کنید، احساس خوبی به شما دست نمی دهد و جنبه زیبایی و مدرنیته ساختمان زیر سوال می رود؟ اکنون با گسترش کووید ۱۹ این امر بیشتر شده است. مردم دیگر دوست ندارند درب ها را لمس کنند. نصب درب اتوماتیک برقی در کسب و کار شما به مشتریان و بازدیدکنندگان نشان می دهد که به بهداشت و باز و بسته شدن درها در فضاهای عمومی فکر کرده اید. درب اتوماتیک برقی در ورودی ساختمان به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و به حفظ زیبایی طراحی مدرن ساختمان شما کمک می کند.

دسترسی معلولان: در کشورهای پیشرفته این یک الزام قانونی است که همه مشاغل دسترسی ایمن به ساختمان خود را برای افراد دارای معلولیت فراهم کنند. این امر با نصب درب اتوماتیک برقی بدون لمس در ورودی ساختمان محقق می شود. همچنین می توان درب اتوماتیک برقی را در منازل سالمندان و افراد معلول نصب کرد تا به ورود و خروج ایمن به خانه کمک کند.

نمایندگی فروش درب اتوماتیک

 

در حال حاضر استفاده گسترده از درب‌های اتوماتیک به عنوان یک جایگزین هوشمند، لوکس و بسیار راحت درب‌های پارکینگ در همه خانه‌ها و اداره‌ها ملموس است. درب‌های اتوماتیک با ظاهر شکیل و زیبای خود توانسته اند، جایگاه ویژه برای خود در صنعت ساختمان بیابند.

نمایندگی‌های فروش این نوع از درب‌ها با ارائه طیف وسیعی از محصولات برای درب‌های پارکینگی، درب‌های ورودی و…، زندگی روزانه شما را آسانتر می‌کنند، اما تشخیص نمایندگی‌های معتبر برای درب‌های اتوماتیک گاهی اوقات به سادگی امکان پذیر نیست. ما در این مقاله سعی داشته‌ایم تا شما را با نمایندگی فروش درب اتوماتیک و البته نکاتی مهم درباره فروش درب اتوماتیک آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



نمایندگی فروش درب اتوماتیک - کاسپین پیشرو صنعت

نمایندگی فروش جک درب اتوماتیک

 

در نمایندگی فروش جک درب اتوماتیک معمولا شما به بهترین شکل برای خرید مناسب راهنمایی می‌شوید. شما باید در هنگام خرید جک درب اتوماتیک به نکات متعددی نظیر وزن درب اتوماتیک، قیمت جک پارکینگی، توجه به میزان قطعی برق در منطقه، استفاده یا عدم استفاده از رسیور هاپینگ، نصب قفل بر روی درب و البته میزان تردد توجه داشته باشید. شاید در زمان خرید انواع درب اتوماتیک یا جک این ایده را داشته باشید که با خرید برندهای معتبر و گران قیمت نباید نگران استفاده راحت و طولانی مدت از این اجزا ساختمان باشید، اما این دیدگاه کاملا اشتباه است.

 

درب اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

 

در صورت نصب غیر اصولی درب‌های اتوماتیک و جک پارکینگی شما متحمل پرداخت هزینه‌های اضافی خواهید بود. لذا شما باید در نمایندگی فروش درب اتوماتیک یا جک درب اتوماتیک معتبر ‌بتوانید از خدمات افراد با تجربه و ماهر برای نصب این اجزا منحصر به فرد ساختمان بهره‌مند شوید. همچنین نمایندگی‌های معتبر فروش متعهد هستند تا از اصالت محصولات خود مطمئن شوند.

علاوه بر این موارد شما می‌توانید از دقت نظر کارشناسان در نمایندگی‌های معتبر بهره‌مند شوید.


برای خواندن مطالب درمورد نمایندگی موتور دانکر آلمان میتوانید:

ساخت درب اتوماتیک

 

به طور کلی انواع تکنولوژی ساخت درب اتوماتیک برای ساخت سه نوع درب درب اتوماتیک پنوماتیک، درب اتوماتیک هیدرولیک و درب اتوماتیک مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب اتوماتیک هیدرولیکی را می‌توان جز قدیمی‌ترین درب‌های اتوماتیک دانست. حرکت این نوع درب‌ها با توجه تغییرات در میزان فشار سیالات و روغن و تبدیل به آن انرژی حرکتی است.

نمایندگی فروش درب اتوماتیک - کاسپین پیشرو صنعت

 ( درب شیشه ای اتوماتیک فریم آلومینیوم سفید )

در درب اتوماتیک پنوماتیکی انرژی حرکتی لازم برای باز و بسته کردن این نوع از درب‌ها توسط فشار گاز تامین می‌شود. چرخ دنده و گیربکس نیز را می‌توان فناوری‌های لازم برای ساخت درب اتوماتیک مکانیکی دانست.

در حال حاضر با گسترش استفاده از موتورهای برقی، استفاده از انواع درب‌های اتوماتیک الکترومکانیکی نیز رواج زیادی یافته است. انرژی حرکتی لازم برای باز و بسته کردن این نوع از درب‌ها توسط نیروی برق تامین می‌گردد. بدلیل مزایای بیشمار در ساخت درب اتوماتیک به وسیله تکنولوژی الکترومکانیکی، استفاده از این نوع درب‌ها به شدت متداول شده است.

به طور کلی تجهیزات ساخت درب اتوماتیک برقی شامل چرخ دنده و گیربکس، قفل برقی، موتور الکتریکی، ریموت کنترل، سنسور چشمی، و مکانیکی، تجهیزات ایمنی و … است. البته این اجزا با توجه به مدل درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قبل از هر گونه انتخاب نوع درب اتوماتیک و ساخت آن، حتما با نمایندگی فروش درب اتوماتیک درباره معایب و مزیت‌های انواع درب‌های اتوماتیک مشورت کنید. شما می‌توانید از وب سایت این نمایندگی‌ها دیدن کنید و با پروژه‌های موفق آن‌ها آشنا شوید.

درب اتوماتیک چگونه باز می شود؟

درب اتوماتیک هنگامی باز می شود که کنترل کننده درب یک سیگنال فعال سازی توسط سنسور دریافت می کند و موتور دنده را برای حرکت کمربند و قرقره فعال می کند. هنگامی که هیچ کس در داخل منطقه فعال سازی تشخیص داده نمی شود، درب پس از یک دوره زمانی مشخص شروع به بسته شدن می کند.

فروش یراق آلات درب اتوماتیک

 

بیشتر اوقات خرید یراق آلات مناسب به نوعی چالش بدل می‌شود. شما باید موارد متعددی نظیر کیفیت، درب اتوماتیک، میزان تردد از درب اتوماتیک، قیمت یراق آلات و. . را برای خرید این محصولات در نظر بگیرید. نباید فراموش کنید که تجهیزات درب اتوماتیک شیشه‌ای مستقیما بر قیمت و کیفیت درب تاثیر گذار خواهد بود. به طور کلی یراق آلات درب‌های اتوماتیک از موارد ذیل تشکیل شده است:

  • موتور؛ در حال حاضر انواع مختلفی از موتورها برای درب‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. نباید فراموش کرد که موتور در واقع اصلی‌ترین قسمت درب اتوماتیک است.
  • کنترل باکس؛ به برد الکترونیکی دستگاه اطلاق می‌شود.
  • سنسور، مسئولیت تشخیص وجود اجسام یا افراد را در برد مشخصی از درب اتوماتیک بر عهده دارد.
  • استابلایزر؛ وظیفه جلوگیری از نوسان و پرش‌های ناگهانی برق شهری بر عهده دارد.
  • منبع تغذیه؛ وظیفه تبدیل ولتاژ بر عهده دارد.
  • فریم؛ به لت‌های درب اتوماتیک اطلاق می‌شود و با توجه به نوع سیستم در ابعاد و سایزهای متفاوت با مشخصات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ریموت؛ وظیفه کنترل باز و بسته کردن درب اتوماتیک را به عهده دارد.
  • همچنین می‌توان به اجزا دیگری نظیر قفل الکترومکانیکی، لولا، استپر، دستگیره و… نیز اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های نمایندگی فروش درب اتوماتیک معتبر ارائه یراق آلات با تنوع بالا، امکان خرید با کیفیت و قیمت کم است.

اخذ نمایندگی درب اتوماتیک

 

شما برای اخذ نمایندگی فروش درب اتوماتیک باید شرایط ذیل را داشته باشید:

  • داشتن تخصص در زمینه درب‌های اتوماتیک
  • داشتن مکانی مناسب با متراژ معین جهت فضای انباری و اداری
  • داشتن تیم بازاریابی، فروش و نصب درب‌های اتوماتیک
  • توانایی برآورد قیمت ساخت و نصب درب‌های اتوماتیک
  • رعایت کلیه اصول مشتری مداری و تلاش در جهت رضایت مشتری
  • امکان خرید مقدار مشخصی به صورت ماهیانه بسته به مقدار مصرف مردم آن منطقه
  • داشتن ضمانت نامه بانکی

چرا درهای اتوماتیک باز نمی شوند؟

وقتی درب اتوماتیک باز نمی شود ممکن است به دلایل مختلف باشد: ممکن است واحد درایو دچار نقص های الکتریکی یا مکانیکی شود. ممکن است خطایی در نرم افزار فعال شده توسط سنسور حرکت وجود داشته باشد. یا درب هموار و مطابق انتظار باز و بسته نمی شود.

مرکز فروش درب اتوماتیک

 

یکی از ویژگی‌های مراکز فروش درب اتوماتیک ارائه تنوع بالا در محصولات است. به طور کلی به شما توصیه می‌شود تا در هنگام خرید از خدمات نمایندگی فروش درب اتوماتیک تا از اصالت محصولات مطمئن باشید، همچنین می توانید از خدمات پس از فروش محصولات نیز بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که تجربه نمایندگی های فروش معتبر ضامن خریدی مناسب برای شما خواهد بود.

درب اتوماتیک-کاسپین پیشرو صنعت

شرکت کاسپین پیشرو صنعت 

 

شرکت کاسپین پیشرو صنعت با ارائه خدمات در روند طراحی، تولید، نصب و استفاده محصولات خود و همچنین ارائه خدمات تخصصی در راستای صنعت هوشمند سازی انواع درب‌های شیشه‌ای و کرکره‌های رول آپ؛ یکی از مورد اعتمادترین مراکز برای خرید انواع درب اتوماتیک، جک، کرکره برقی و البته پارتیشن به شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید از خدمات کارشناسان این شرکت در بازدید میدانی از پروژه‌های خود بهره‌مند شوید تا با توجه نیاز خود بهترین محصولات را انتخاب کنید.

در حال حاضر شما می‌توانید به مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس https://caspianpishrosanat.com/  از پروژه‌های موفق این شرکت دیدن کنید.

سوالات متداول نمایندگی فروش درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پنوماتیکی چگونه کار می کند؟

در درب اتوماتیک پنوماتیکی انرژی حرکتی لازم برای باز و بسته کردن این نوع از درب‌ها توسط فشار گاز تامین می‌شود.

هنگام خرید جک درب اتوماتیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شما باید در هنگام خرید جک درب اتوماتیک به نکات متعددی نظیر وزن درب اتوماتیک، قیمت جک پارکینگی، توجه به میزان قطعی برق در منطقه، استفاده یا عدم استفاده از رسیور هاپینگ، نصب قفل بر روی درب و البته میزان تردد توجه داشته باشید.

درب اتوماتیک برقی از چه اجزایی تشکیل می شود؟

به طور کلی تجهیزات ساخت درب اتوماتیک برقی شامل چرخ دنده و گیربکس، قفل برقی، موتور الکتریکی، ریموت کنترل، سنسور چشمی، و مکانیکی، تجهیزات ایمنی و … است. البته این اجزا با توجه به مدل درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.