کرکره برقی رول یتر-کاسپین پیشرو صنعت

کرکره برقی رول گیتر

 

استفاده از کرکره‌های رول گیتر به خصوص به منظور بالابردن میزان حفاظت از اموال به صورت مستمر و مداوم درحال افزایش است. البته جنبه‌های زیبایی‌ شناسی نیز در کرکره‌های رول گیتر رعایت می‌شود. اما کاربرد اصلی آن‌ها مستقیماً به کاهش احتمال سرقت بازمی‌گردد.

کرکره برقی رول گیتر نسبت به کرکره های آلومینیومی قدیمی مقاومت بالاتری دارد و در رده ی امن ترین کرکره برقی قرار می گیرد و بعد از آن می توان گفت که کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رده ی دوم از لحاظ برقرار امنیت قرار خواهد گرفت. این نوع کرکره دارای کاربردهای خاص و ویژه‌ایی است و استفاده از آن در همه مکان‌ها توصیه نمی‌گردد. احتمالا این نوع کرکره را در ورودی بانک‌ها یا طلا فرشی‌ها دیده باشید. کرکره رول گیتر یا کرکره امنیتی به دلیل خصوصیات ویژه خود دارای مشتریان مخصوص به خود است.

اگر به طراحی مدرن و برقراری امنیت بالا اهمیت می دهید حتما با شرکت های سازنده ی معتبر کرکره برقی و انواع درب اتوماتیک در ارتباط باشید تا آن ها بتوانند کرکره هایی با طراحی مناسب و در عین حال با امنیت بسیار بالا برای شما تدارک ببینند.

وقتی می گوییم که این نوع از کرکره برقی دارای امنیت بسیار بالایی است دلیلش این است که در ساختار درب از شبکه های مفتولی و جنس درب از آهن سخت و آبکاری شده استفاده شده و بالاترین مقاوت را در برابر ضربه های بسیار شدید ، کشیدگی ها را دارد همچنین از ریل های فولادی بسیار محکم که با هیچ نوع وسیله ای قابل جداسازی و برش نیست و قرقره های بسیار محکمی که دارند دو طرف ریل را قفل کرده و امکان خروج از درب و ضربه های شدید را جلوگیری می کند.



کرکره برقی رول گیتر - کرکره برقی

ویژگی های کرکره برقی رول گیتر 

 

تمام موارد زیر جزئی از ویژگی های این نوع کرکره برقی هستند که با هم بررسی می کنیم : 

👈 امنیت فوق العاده بالا :  امن ترین کرکره روز دنیا به همراه تاییدیه پلیس امنیت و پیشگیری با اختلاف چشمگیر نسبت به سایر تیغه ها در جایگاه اول قرار دارد و این مدل کرکره به دلیل وزن بالا ( تقریبآ 18 کیلوگرم در هرمتر مربع ) امنیت بسیار بالایی دارد.

👈 ظاهری کاملاً منحصر به فرد با ساختار شبکه ای : نحوه چیدمان شبکه ها میتواند منطبق با سلیقه کارفرما باشد. بدلیل وجود غلطکها در هنگام ساخت آن کرکره رول گیتر با ساختار شبکه ای با میله گردهای توپر و یک لایه روکش استیل نگیر به رنگ طلایی و نقره ای 

👈 بی صدا بودن کرکره برقی : بعلت وجود غلطک ها جایگاه قابل توجه ای را در میان کرکره های  رولینگ برای خود رقم زده است.

👈 در جریان بودن هوا : ساختار شبکه ای کرکره برقی رول گیتر امکان رد و بدل شدن جریان هوا در دو طرف تیغه را میسر میسازد و این امر باعث شده بهترین گزینه برای مناطق بادخیز  و مکان هایی در ابعاد بزرگ بدون ایجاد محدودیت می باشد.

👈 عدم  امکان برش و سرقت  کرکره : وجود مفتول های شبکه ای فولادی عامل اصلی در ضد برش و ضد سرقت بودن تیغه مذکور است. 

خصوصیات ویژه 

 

تیغه‌های این کرکره از فولاد ۱۲ با روکش استیل ۱۶ ساخته شده است و غیر قابل برش هستند. به دلیل استفاده از ریل‌های مخصوص لبه ۱۰ بسیار محکم و قرقره‌های تفلونی، تیغه‌های این کرکره دارای مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و ضربه هستند.

وزن تقریبی کرکره رول گیتر در هر متر مربع به طور تقریبی ۱۸ الی ۲۰ کیلوگرم وزن دارد. تیغه‌های این کرکره در در درجه حرارت بیشتر از ۷۰درجه الی ۳۰ درجه منفی دارای مقاومت هستند.

انواع کرکره رول گیتر

اصلی‌ترین عامل تفاوت در کرکره رول گیتر در تیغه‌های آن است. تیغه‌های گالوانیزه تک جداره ساده و پانچ دار و مشبک، تیغه‌های پلی کربنات و ضد سرقت، تیغه‌های آلومینیومی دوجداره فوم دار و بدون فوم، تیغه‌های آلومینیومی تک جداره پانچ دار و ساده از پرکاربردترین تیغه‌های این نوع از کرکره‌های برقی بشمار می‌روند. تیغه این کرکره از از مفتول‌های فولادی با روکش آلومینیوم تشکیل شده است. همچنین باید بدانید که از تیغه آلومینیومی سایز ۸۰ آن در مساحت‌های کوچک و متوسط و همچنین از تیغه آلومینیومی سایز ۱۰۰ آن در ابعاد بزرگ کرکره برقی استفاده می‌گردد.

تیغه‌های رول گیتر

درساخت تیغه‌های رول گیتر عمدتاً از فولاد آبکاری‌شده استفاده می‌شود. مزیت استفاده از فولاد این است که می‌تواند بالاترین ضریب امنیتی را به ارمغان‌ آورد. البته از سوی دیگر ماجرا باعث افزایش قیمت تمام‌شده نیز می‌شود. بنابراین تهیه رول گیترهای با تیغه فولادی به بالاترین بودجه ممکن میان دیگر متریال‌های به کاررفته درساخت این تیغه‌ها نیازدارد. گفتنی‌است که معمولا از یک لایه آلومینیوم برروی تیغه فولادی نیز استفاده می‌شود. مزیت این امر بالابردن دوام تیغه در برابر عامل‌های مخرب است. منظور از عامل‌های مخرب نیز رطوبت و زنگ‌زدگی است. همین موضوع می‌‍تواند به خوبی هرچه تمام‌تر جلوه بصری تیغه‌های رول گیتر را حفظ‌ کند. همچنین نوع طراحی تیغه‌های کرکره رول گیتر به سبکی‌است که با پخش‌شدن نیروی بوجودآمده حاصل از ضربات وارده، مقدار مقاومت تاحد امکان افزایش می‌یابد. بنابراین هرگونه ضربه احتمالی و ناگهانی هرچند که پر قدرت باشد نمی‌تواند دوام و قوام تیغه‌های رول گیتر را خدشه‌دارکند.

کرکره رول گیتر-کاسپین پیشرو صنعت

قیمت کرکره رول گیتر

 

با توجه به عرض و ارتفاع قیمت کرکره تعیین می‌شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره، تعداد ریموت و لوازم جانبی نیز در قیمت تاثیر دارند. همچنین باید بدانید که نوع تیغه به کار رفته در کرکره رول گیتر  تاثیر مهمی در قیمت آن خواهد داشت.

خرید کرکره رول گیتر

 

جهت خرید کرکره رول گیتر دو راه عمده پیش‌روی متقاضیان قراردارد. اولین مورد مراجعه به اشخاص و تکنسین‌هایی است که عمدتاً در شبکه‌های مجازی مشغول فعالیت هستند. بزرگترین نقطه ضعف این روش این است که قیمت‌ها به صورت قراردادی تعیین می‌شود. در این وضعیت ممکن‌است برخی از تکنسین‌ها مبالغی خارج از عرف را از مشتری طلب‌کنند. راه حل دوم نیز مراجعه به مجموعه‌های با سابقه ای است که با تکیه به یک تیم مجرب و کارکشته سفارشات مشتریان را به سرانجام می‌رسانند. درمیان این مجموعه‌ها شرکت کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یک کمپانی آوانگارد محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در تهران دایربوده و وب سایت این مجموعه به عنوان درگاه اصلی ارتباطی این مجموعه با مشتریان محسوب می‌شود. متقاضیان جهت خرید کرکره رول گیتر کافیست به وب سایت این شرکت مراجعه‌نمایند. با مراجعه به درگاه اینترنتی مجموعه پیشرو صنعت می‌توان مقدمات خرید را از طریق مشاوره با کارشناسان زبده این مجموعه فراهم‌کرد. پس از مشورت با کارشناسان فروش و تعیین نیازسنجی مشتری، فرایند خرید با مناسب‌ترین قیمت در مرحله اجرا قرارمی‌گیرد.

اجزای کرکره رول گیتر

اجزای کرکره رول گیتر به قسمت‌های مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می‌شوند. درساخت این کرکره‌ها معمولاً از یک تیغه، قفل قرقره‌ای، ریموت کنترل و سیستم خلاص‌کن با یک موتور استفاده می‌شود. اهمیت سیستم خلاص‌کن زمانی مشخص می‌شود که برق کرکره‌های رول گیتر قطع‌باشد. دراین وضعیت می‌توان با استفاده از این ویژگی به طور دستی کرکره را باز یا بسته کرد. علاوه بر تیغه‌های این کرکره، یک محفظه در بالای محل ورود و خروج نصب می‌شود. این محفظه استوانه‌ای شکل محل جمع‌شدن کرکره و سایر اجزای رول گیتر است. درون محفظه یک موتور قراردارد که موجبات حرکت تیغه را روی ریل‌ها فراهم می‌کند. براساس ابعاد کرکره معمولاً از دو موتور توبلار برای کرکره‌های کوچک و ساید برای کرکره‌های بزرگ استفاده می‌شود. همچنین چند غلطک نیز در درون محفظه و قسمت بالای کرکره قرارمی‌گیرند. این غلطک‌ها هم در بالابردن میزان راندمان موثربوده و هم ضریب امنیتی کرکره رول گیتر را افزایش می‌دهند. قفل‌های قرقره‌ای نیز درون محفظه از دو طرف، ریل را محکم نگه‌‌می‌دارند. میزان استحکام قفل‌ها به حدی است که حتی درصورت ایجاد ضربه‌های شدید و ناگهانی، تیغه از محل خود حرکت نمی‌کند. درانتها هم با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان در حالت عادی و بدون قطعی برق برای بازوبسته‌ کردن کرکره رول گیتر اقدام‌کرد.

موتور کرکره رول گیتر

 

در کرکره رول گیتر از موتورهایی با قدرت بالا و از نوع گیربکسی ساید یا بصورت توبلار لوله‌ای با هندل دستی استفاده می‌شود.

موتور توبلار تا گشتاور ۱۴۰ نیوتن در مواقعی که این کرکره دارای وزن کم و ابعاد کوچک است و موتور ساید یا موتور توبلار صنعتی در مواقعی که این کرکره دارای وزن سنگین و ابعاد بزرگتر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از دیگر معیارهای انتخاب موتور کرکره برقی رول گیتر، می‌توان به تناسب با میزان تردد و فضای موجود برای نصب کرکره اشاره کرد.

کاربردها

 

  • در مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که نگران امنیت محل کسب خود هستند.
  • جایگزین انواع کرکره‌های قدیمی
  • قابلیت استفاده در مکان‌های پرتردد نظیر ایستگاه مترو
  • ورودی بانک ها، موسسات مالی و طلا فروشی ها، صرافی‌ها و کلیه امکان حساس
  • علاوه براین از تیغه‌های رول گیتر می‌توان در دهنه‌های کوچک همانند کرکره پنجره‌ها و دهنه‌های با عرض یا طول بسیار بزرگ مانند ورودی کارخانه‌ها یا سوله‌های بزرگ استفاده شود.

مزایا

  • قابلیت نصب در مکان‌های بادگیر
  • مقاومت بالا به دلیل قفل قرقره‌ای داخل ریل‌ها
  • کرکره رول گیتر کاملا غیر قابل برشاست.
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق
  • دارای رنگ‌بندی متنوع، متناسب با محل نصب
  • امکان انجام عملکرد توسط ریموت کنترل و کارت خوان
  • دارای ظاهر شبکه‌ای
  • امکان نمایش ویترین مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در ساعات تعطیلی
  • قابلیت بازدید راحت‌تر از محصولات فروشگاه‌ها
  • تهویه مناسب هوا و مقاومت در برابر بادهای شدید
  • پایه‌ها و محور ساخته شده از جنس فولاد زیبایی و بی‌صدا بودن
  • ضد ضربه و فشار
  • خاصیت ضد سرقت و امنیت بسیار بالا

معایب 

 

  • طولانی بودن زمان باز و بسته کردن کرکره رول گیتر نصبت به انواع دیگر کرکره‌های برقی
  • به طور خاص برای مکان‌هایی که امنیت آن در اولویت قرار دارد، توصیه می‌شود.
  • سنگینی و وزن بسیار بالای این نوع کرکره به دلیل وجود شبکه‌های مفتولی از جنس فولاد آبکاری شده در ساختار درب
  • تیغه‌های رول گیتر در کرکره‌های با عرض زیاد در مقابل فشار باد وارد شده به عرض کرکره دارای خاصیت صلبیت پایینی هستند و برای رفع این مشکل از ریل‌های خاصی باید استفاده شود.

کرکره برقی رول گیتر-کاسپین پیشرو صنعت

مشخصات کرکره برقی رول گیتر ضد سرقت

 

  • در ساخت این نوع کرکره از تیغه‌های کاملا ضد برش و آبکاری شده با فولاد استفاده می‌شود. به دلیل قفل شدن از دو طرف ریل، حتی در صورت ضربه‌های شدید دارای امکان خروج نیست.
  • استفاده از این نوع کرکره در مکان‌های تجاری و با حساسیت بالای امنیتی به دلیل استحکام بالا و وجود شبکه‌های پنجره‌ای
  • مقاوم در برابر بادهای شدید به دلیل وجود قفل‌های قرقره‌ای روی مفتول‌های فولادی این کرکره
  • قابلیت استفاده در ورودی پارکینگ‌های سطحی و زیرزمینی و پارکینگ فروشگاه‌ها
  • امکان نصب دو نوع موتور گیربکسی
  • دارای تاییدیه از پلیس پیشگیری امنیت

استفاده از کرکره برقی رول گیتر برای چه نقاطی کاربردی است؟

 

کرکره رول گیتر برای مغازه ها ، فروشگاه ها ، ساختمان های تجاری ، ساختمان های مسکونی ، ویلا ها و .. که باید از امنیت بسیار بالایی برقرار باشند تا سرقت از این نقاط امکان پذیر نباشد می تواند نسبت به دیگر کرکره برقی ها مناسب تر باشد.

چراکه تیغه های بسیار مقاومی که در ساخت این نوع کرکره برقی به کار رفته است باعث می شود مقاومت بالایی در برابر ضربه های شدید داشته باشد پس با نصب این نوع کرکره دیگر لازم نیست نگران امنیت محل مورد نظرتان باشید.

مخصوصا مغازه های طلا فروشی ، بانک ها و صرافی و … که باید از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند استفاده از این کرکره برقی برایشان جزئی از واجبات است تا بتوانند جلوی سرقت را بگیرند و دیگر نگرانی نداشته باشند.

ساختمان های مسکونی هم معمولا برای درب پارکینگ استفاده می شود چراکه باعث می شود سرقت ماشین انجام نشود و با خیالی راحت بتوانید خودروهای خود را داخل پارکینگ بگذارید. خلاصه که اگر میخواهید امنیت مورد نظرتان را در محل مورد نظرتان برقرار کنید بهتر است کرکره های قدیمی را دور بریزید و از کرکره برقی رول گیتر استفاده کنید.

شرکت کاسپین پیشرو صنعت

 

همانطور که گفته شد استفاده از کرکره رول گیتر به طور معمول در شرایط ویژه امنیتی توصیه می‌گردد. همچنین باید بدانید نصب این نوع کرکره امری کاملا تخصصی و البته دشوار است. لذا بیراه نیست اگر بگوییم که شما نیازمند مشاورانی هستید، که از محل احتمالی نصب کرکره شما بازدید کنند و  راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

شرکت کاسپین پیشرو صنعت طی سالهای گذشته با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های شامل درب اتوماتیک، کرکره برقی، پارتیشن و البته جک متعهد شده است تا به بهترین شکل خدمات لازم را به تمام مشتریان خود ارائه کند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات و دیگر پروژه‌های این شرکت به وب سایت آن به آدرس caspianpishrosanat. com مراجعه کنید.

سوالات متداول کرکره برقی رول گیتر

امنیت کرکره رول گیتر بیشتر است یا کرکره پلی کربنات شفاف؟

کرکره برقی رول گیتر نسبت به کرکره های آلومینیومی قدیمی مقاومت بالاتری دارد و در رده ی امن ترین کرکره برقی قرار می گیرد و بعد از آن می توان گفت که کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رده ی دوم از لحاظ برقرار امنیت قرار خواهد گرفت.

چرا امنیت کرکره برقی رول گیتر بالا است؟

وقتی می گوییم که این نوع از کرکره برقی دارای امنیت بسیار بالایی است دلیلش این است که در ساختار درب از شبکه های مفتولی و جنس درب از آهن سخت و آبکاری شده استفاده شده و بالاترین مقاوت را در برابر ضربه های بسیار شدید ، کشیدگی ها را دارد همچنین از ریل های فولادی بسیار محکم که با هیچ نوع وسیله ای قابل جداسازی و برش نیست و قرقره های بسیار محکمی که دارند دو طرف ریل را قفل کرده و امکان خروج از درب و ضربه های شدید را جلوگیری می کند.

کرکره برقی رول گیتر چه مزایایی دارد؟

  • امکان نمایش ویترین مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در ساعات تعطیلی
  • قابلیت بازدید راحت‌تر از محصولات فروشگاه‌ها
  • تهویه مناسب هوا و مقاومت در برابر بادهای شدید
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق
  • دارای رنگ‌بندی متنوع، متناسب با محل نصب

دیدگاه(2)

  1. ناشناس
    دی 27, 1400 \ب.ظ\30 12:34 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر

    هزینه نصب کرکره با خودتون هستش؟

  2. ناشناس
    دی 27, 1400 \ب.ظ\30 12:37 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر

    ممنون از توضیحات کامل و سایت خوبتون

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.