درب برقی پارکینگ

درب برقی پارکینگ



همه چیز درباره درب برقی پارکینگ

 

درب برقی پارکینگ، یکی از انواع درب‌های اتوماتیک در طراحی و ساختمان‌سازی است. امروزه این نوع درب مصارف بسیار زیادی دارد. از دلایل عمده استفاده روزافزون از درب برقی پارکینگ، بالا بردن سطح امنیت ساختمان است. در این مطلب از کاسپین پیشرو صنعت به بررسی انواع درب برقی پارکینگ، کاربرد درب برقی پارکینگ، موتور درب برقی پارکینگ، تعمیر درب برقی پارکینگ و قیمت درب برقی پارکینگ برای شما عزیزان می‌پردازیم. اگر میخواهید همه چیز را در مورد درب برقی پارکینگ بدانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

درب برقی پارکینگ-کاسپین پیشرو صنعت

انواع درب برقی پارکینگ

 

درب‌های پارکینگ بسیار متنوع هستند و برای مصارف گوناگون متناسب با نیاز شما، ساخته می‌شوند. انواع درب برقی پارکینگ را میتوان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • درب برقی لولایی یا جک

طراحی درب برقی لولایی به صورتی است که دولنگه یا تک لنگه حول یک لولا حرکت افقی دارد.

  • کرکره برقی

حرکت این نوع از درب های برقی به صورت عمودی و با ریموت از راه دور می باشد. امکان شستشوی این نوع از دربهای برقی به راحتی و بدون آسیب به قسمت های الکتریکی از ویژگیهای موردپسند مشتریان است. کرکره های برقی در برابر زنگ زدگی، خوردگی اسیدی و بازی مقاومت داشته و شما می توانید در تمام شرایط آب و هوایی از این نوع درب برقی استفاده کنید. اگراولویت شما داشتن احساس امنیت بیشتر بدون نیاز به قفل کردن است، حتما از این نوع درب اتوماتیک استفاده کنید. همچنین در صورت قطعی برق شما می توانید به صورت دستی و به راحتی این نوع درب ها را باز و بسته کنید.

  • درب برقی کشویی یا جک ریلی

این نوع از درب های اتوماتیک یک تکه بوده و حرکت آنها روی ریلی در پایین درب و به سمت چپ و راست است.

  • درب برقی دولنگه

با استفاده از این نوع درب اتوماتیک، شما دیگر نیازی به درب نفرروی مجزا نخواهید داشت. با نصب درب برقی دولنگه می توانید از فضای حیاط و پیلوت به صورت بهینه استفاده کنید. همچنین قابلیت استفاده همزمان از كليد و ریموت براي عبور از آن وجود دارد.

  • درب برقی زير سطحی

درب برقی زیر سطحی برای اتوماتیک کردن درب های بازوئی که از طرح و معماری خاصی برخوردارند مناسب است . این نوع از درب های اتوماتیک را می توانید در زیر سطح درب نصب نموده و بدین ترتیب باز و بسته کردن درب را بدون ایجاد مشکلی، کنترل نمائید.

  • درب برقی زيرسقفي يا سکشنال

درب های سکشنال پارکینگی به عنوان جدیدترین و مدرنترین درب های اتوماتیک در بازار هستند. این نوع درب های اتوماتیک به دلیل کیفیت بالا و زیبایی منحصر بفرد، بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب ورودی پارکینگ ساختمانها می باشند.

آیا می توانید درب گاراژ دستی را به برقی تبدیل کنید؟

ممکن است از خود بپرسید که آیا امکان تبدیل درب گاراژ قدیمی خود به درب اتوماتیک وجود دارد یا خیر. خبر خوب این است که در بسیاری از موارد درب های دستی گاراژ را می توان خودکار کرد. اگر یک درب گاراژ بزرگ دارید که تعویض آن گران است، می توانید فنرها، ریل ها و سایر قطعات را تعویض کنید.

کاربرد درب برقی پارکینگ

 

درب های برقی پارکینگ به راحتی و به سرعت و با فشار یک دکمه، بسته می‌شوند. در حالی که درب‌های پارکینگ معمولی، وزن بسیار زیادی دارند و باز و بسته کردن آنها برای سالمندان و کودکان سخت است. این نوع دربها طوری ساخته می شوند که اگر با مانعی مواجه شوند دوباره باز گردند، بنابراین با استفاده از دربهای اتوماتیک امکان وارد شدن خسارتی به خودروی شما وجود نخواهد داشت. با توجه به اینکه دربهای برقی پارکینگ به راحتی بسته می شوند، در مواقع وزش گرد و غبار از ورود آلودگی به داخل ساختمان شما جلوگیری می‌کنند. استفاده از این نوع درب باعث کاهش هزینه‌های مصرفی و افزایش سطح ایمنی برای شما می گردد.

درب برقی پارکینگ-کاسپین پشرو صنعت

موتور درب برقی پارکینگ

 

در حال حاضر بیشتر انواع موتور درب برقی پارکینگ در بازار از نوع توبولار و ساید هستند. هر یک از این موتورها ویژگی های خاص خود را دارند. نکته مهم درباره موتورهای درب برقی این است که، نیاز به نظافت و روغن کاری ندارند. این نوع موتورها طول عمر استانداردی داشته و در صورت استفاده صحیح از آنها تا مدت ها نیاز به تعمیرات نخواهند داشت. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکلی کاملا قابل تعمیر و تعویض هستند.

تعمیر درب برقی پارکینگ

 

تعمیر درب برقی به عنوان یکی از خدماتی است که امروزه با گسترش درب های اتوماتیک نیاز به آن احساس می شوند. درب های اتوماتیک دارای یک عمر مفید هستند و به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات حتما به تعمیرکار حرفه ای مراجعه نمائید.

درب برقی پارکینگ-کاسپین پیشرو صنعت

نکات مهم در مورد تعمیر درب برقی پارکینگ

 

  • تعمیر درب اتوماتیک در بعضی مواقع نیاز به تعویض قطعات دارد. با توجه به اینکه نبود قطعات یدکی در بعضی مواقع منجر به تعویض کامل سیستم های درب اتوماتیک با هزینه بسیار زیاد خواهد شد. توصیه ما به شما مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر تامین قطعات یدکی درب اتوماتیک است.
  • توجه داشته باشید که تعمیر درب اتوماتیک تا حد امکان باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود. بنابراین برای تعمیر درب برقیِ پارکینگ خود حتما به افراد متخصص و متعهد مراجعه نمائید.

قیمت درب برقی پارکینگ

 

هر یک از انواع درب های برقی پارکینگ با توجه به ویژگیها و کارکردی که دارند دارای قیمتهای متفاوتی هستند. بنابراین شما باید با توجه به میزان تردد از درب، یکی از انواع دربها و موتورهای تیوبلار و یا ساید را انتخاب نمایید.

درب برقی پارکینگ-کاسپین پیشرو صنعت

جمع بندی

 

در این مقاله تلاش کردیم تمامی نکات ضروری در مورد درب برقی پارکینگ را برای شما عزیزان ارائه کنیم. اگر برای انتخاب بهترین درب برقی برای پارکینگ خود مردد هستید. پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان مراجعه به سایت کاسپین پیشرو صنعت به نشانی https://caspianpishrosanat.com/ است. کاسپین پیشرو صنعت به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع درب برقی پارکینگ محسوب می شود. درب هایی تولیدی این شرکت دارای بالاترین کیفیت هستند. شما می توانید با مراجعه به سایت کاسپین پیشرو صنعت به منظور بهترین انتخاب با توجه به نیازها و اولویتهای خود، ابتدا  از مشاوره تخصصی کارشناسان حرفه ای این شرکت استفاده نمائید و پس ازبازدید کارشناسان فنی و متخصص ازمحل اجرای پروژه ، مرحله طراحی و سپس تولید درب خود را با بهترین کیفیت به تیم متخصص و فنی کاسپین پیشرو صنعت بسپارید.

انواع درب برقی پارکینگ کدامند؟

  • درب برقی لولایی یا جک
  • کرکره برقی
  • درب برقی کشویی یا جک ریلی
  • درب برقی دولنگه
  • درب برقی زير سطحي
  • درب برقی زيرسقفي يا سکشنال

درب برقی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

دربهای برقی پارکینگ به راحتی و به سرعت و با فشار یک دکمه، بسته می‌شوند. در حالی که درب‌های پارکینگ معمولی، وزن بسیار زیادی دارند و باز و بسته کردن آنها برای سالمندان و کودکان سخت است. استفاده از درب برقی پارکینگ باعث کاهش هزینه‌های مصرفی و افزایش سطح ایمنی برای شما می گردد.

هنگام تعمیر درب پارکینگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تعمیر درب اتوماتیک در بعضی مواقع نیاز به تعویض قطعات دارد. با توجه به اینکه نبود قطعات یدکی در بعضی مواقع منجر به تعویض کامل سیستم های درب اتوماتیک با هزینه بسیار زیاد خواهد شد. توصیه ما به شما مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر تامین قطعات یدکی درب اتوماتیک است.

توجه داشته باشید که تعمیر درب اتوماتیک تا حد امکان باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود. بنابراین برای تعمیر درب برقی پارکینگ خود حتما به افراد متخصص و متعهد مراجعه نمائید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.