اپراتور دانکر آلمان

اپراتور دانکر آلمان


در دنیای امروز که تکنولوژی و صنعت ابزار پیشرفت روز افزونی دارد اکثر مغازه ها، فروشگاه ها، هتل ها، بانک ها و… از درب های شیشه ای اتوماتیک یا برقی استفاده می‌کنند. چرا که این نوع از درب از همه لحاظ بهتر از گونه دستی و سنتی آن است.

این درب ها به علت بهره بری از سرعت و کیفیت بالا طرفداران و افراد زیادی را جلب خود کرده اند. می دانیم در درب های اتوماتیک از قطعات و یراق و لوازم جانبی زیادی استفاده شده است که یکی از آن ها موتور یا اپرتور دانکر ساخت شرکت دانکر آلمان می باشد.

به طور کلی استفاده از این نوع اپراتور یک نوع مزیت برای درب محسوب می شود زیرا در آن از متریال مناسب و مرغوب بهره گیری شده است که استهلاک موتور را کاهش می دهد. اپراتور دانکر آلمان موتوری بسیار کارآمد و قابل اطمینان است که با قرار گرفتن روی درب های شیشه ای برقی یا اتوماتیک‌ به‌ کنترل باز و بسته شدن آن می پردازد و باعث می شود اختلالی به‌ وجود‌نیاید.

راهنمای نصب اپراتور دانکر آلمان

 

برای انجام نصب افراد باید آگاهی و شناخت دقیقی داشته باشند. به عنوان مثال مشخصات فنی موتور با درب و فضای نصب باید متناسب باشد. معمولا موتور دانکر را در دسته اصلی ترین قطعات و لوازم درب شیشه ای اتوماتیک قرار می دهند. اپراتور دانکر توسط شرکت دانکر آلمان تولید و ارسال و سپس روی درب برقی نصب می شود. لازم به ذکر است فرآیند نصب این اپراتور توسط تکنسین های متخصص و یا خود شرکت های تولیدی صورت می گیرد.

اپراتور دانکر آلمان- کاسپین پیشرو صنعت
اپراتور دانکر آلمان-کاسپین پیشرو صنعت

مزیت های اپراتور دانکر آلمان

 

با افزایش چشمگیر استفاده از درب های اتوماتیک و یا به عبارت دیگر درب کشویی برقی، استفاده از یک موتور خوب و با کیفیت مثل اپراتور دانکر آلمان نیز رشد کرده است و این به علت وجود مزیت ها و فواید خوب و قابل قبولی است که این اپراتور شامل آن می باشد.

موتورهای دانکر دارای انکودر هستند که عملکرد فوق العاده ای و دقیق در شناسایی موقعیت درب داشته و بدون خطا و اشتباه عمل می کند. این موتور که در مراکز پر تردد بیشترین مصرف و استفاده را دارد، وظیفه کنترل و‌ تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب برقی را عهده دار می شود و در واقع نظم خاصی به آن داده تا مشکلی پیش نیاید.

 

اپراتور دانکر آلمان-کاسپین پیشرو صنعت

 

موتور دانکر فاقد تسمه است و در آن‌ قطعه ای به نام چرخ دنده های کربنی وجود دارد که با کارایی خود طول عمر متوسط اپراتور را افزایش می دهد. اگر با دقت ‌و نکته بین به این عامل نگاه کنید صراحتا‌ متوجه خواهید شد که وجود عمر طولانی‌ یعنی بی نیاز از تعمیرات متداول آن هم در بازه های زمانی کوتاه است.

وجود موتوری خوب و تضمین کننده رابطه مستقیم با کارکرد درب و باز و بسته شدن راحت و روان دارد. شرکت دانکر آلمان این اپراتور را با بهترین قطعات ساخته و روانه بازار کرده است‌ و همین مطلوبیت یراق موجب می شود‌ که در درب های سنگین هم کاربرد داشته باشد. همچنین در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این فولی موتور دانکر ساخت کشور آلمان توانایی این را دارد که درجهت و برخلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد.

 


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی طلقی میتوانید:

 

قیمت اپراتور دانکر آلمان

 

از فاکتورهای تعیین قیمت، سنگینی و سبکی و طول و عرض درب است. شما‌می توانید این قطعه را در مراکز خرید و فروشگاه های معتبر ابزارآلات تهران تهیه و بر روی درب تعبیه کنید.هرچه موتور تحمل وزن بیشتری داشته باشد متعاقبا قیمت بیشتر و درخوری خواهد داشت و این بستگی به درب شما دارد. البته برای ‌کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت موتور دانکر می توانید به سایت کارخانه مدنظر یا شرکت تولیدی مراجعه کرده و یا با تماس و صحبت با تیم مشاورین آن ها بر بودجه موردنیاز برای اپراتور آگاهی بیابید.

 

نتیجه‌‌ گیری

 

موتور یکی از جدا نشدنی و بخش های بسیار مهم و حائز اهمیت درب های اتوماتیک است. موتورهای معمولی غالبا در مدت زمان های‌ کوتاه دچار استهلاک و آسیب دیدگی می شوند. اپراتور دانکر آلمان با قرار‌گرفتن و‌نصب بر روی ریل اصلی درب، همه این مشکلات‌ و معضلات را حل کرده است.

اگر احتمالا یک مدیر بانک هستید با داشتن این وسیله می‌ توانید از بسیاری مخارج اضافی‌ ساختمان بانک رهایی یابید. مشتریان ‌و کاربران عزیز و گرامی‌ ما در این مقاله نهایت سعی خود را به کار گرفتیم تا اطلاعات کافی در مورد اپراتور دانکر آلمان در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به مطالب فوق خواهید دانست ‌ملزومات خرید این موتور چیست و کاربرد آن چگونه است.

از مهم ترین نکات این مقاله می توان به علت استفاده از اپراتور دانکر آلمان، کیفیت قطعات استفاده شده در آن، میزان طول عمر، فاکتورها و عوامل در نظر گرفته شده برای قیمت و… اشاره کرد. نکته دیگر مربوط به کشور و شرکت تولیدی است که همان طور که گفته شد کارخانه دانکر آلمان تولید کننده اصلی این محصول یعنی اپراتور دانکر است. امیدواریم با تهیه و تدوین این مقاله شما به معلومات مکفی در این باره دست یافته باشید.

سوالات متداول اپراتور دانکر آلمان

مزیت های اپراتور دانکر آلمان چیست ؟

موتورهای دانکر دارای انکودر هستند که عملکرد فوق العاده ای و دقیق در شناسایی موقعیت درب داشته و بدون خطا و اشتباه عمل می کند. .

موتور دانکر فاقد تسمه است و در آن‌ قطعه ای به نام چرخ دنده های کربنی وجود دارد که با کارایی خود طول عمر متوسط اپراتور را افزایش می دهد.

وجود موتوری خوب و تضمین کننده رابطه مستقیم با کارکرد درب و باز و بسته شدن راحت و روان دارد.

قیمت اپراتور دانکر آلمان چگونه محاسبه می شود؟

از فاکتورهای تعیین قیمت، سنگینی و سبکی و طول و عرض درب است. شما‌می توانید این قطعه را در مراکز خرید و فروشگاه های معتبر ابزارآلات تهران تهیه و بر روی درب تعبیه کنید.هرچه موتور تحمل وزن بیشتری داشته باشد متعاقبا قیمت بیشتر و درخوری خواهد داشت و این بستگی به درب شما دارد.

نصب اپراتور دانکر آلمان چگونه است ؟

برای انجام نصب افراد باید آگاهی و شناخت دقیقی داشته باشند. به عنوان مثال مشخصات فنی موتور با درب و فضای نصب باید متناسب باشد. معمولا موتور دانکر را در دسته اصلی ترین قطعات و لوازم درب شیشه ای اتوماتیک قرار می دهند. اپراتور دانکر توسط شرکت دانکر آلمان تولید و ارسال و سپس روی درب برقی نصب می شود. لازم به ذکر است فرآیند نصب این اپراتور توسط تکنسین های متخصص و یا خود شرکت های تولیدی صورت می گیرد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.