قیمت کرکره شفاف

قیمت کرکره شفاف

قیمت کرکره شفاف نسبت به سایر کرکره‌ها بالاتر است. کرکره شفاف گزینه ای عالی برای فروشگاه‌ها است، زیرا این امکان را فراهم می‌کند تا عابرین از اجناس داخل مغازه دیدن کنند. به طور کلی کرکره شفاف برای مشاغلی که مایل به تأمین امنیت خود و در عین هنوز نمایش محصولات خود در شب هستند، ایده‌آل است. مکان‌های خرده‎فروشی در مراکز خرید و پارک‌ها، رستوران‌ها، دفاتر و نمایشگاه‌های وسایل نقلیه می‌توانند از کرکره‌های شفاف و شیک و مدرن بهره مند شوند.

از کرکره شفاف می‌توان برای محافظت و نمایش ایمن مدارس، دفاتر پستی و بانک‌ها استفاده کرد. کرکره‌های شفاف تجاری و صنعتی، همچنین می‌توانند واحدهای تجاری و غیره را ایمن سازند و به محافظت از محل در برابر خرابکاری و دیوارنویسی کمک کنند.




قیمت کرکره شفاف - کاسپین پیشرو صنعت

مشخصات فنی کرکره شفاف

 

کرکره‌های شفاف از اتصالات پلی‌کربنات محافظت‌شده با اشعه ماورا بنفش به ضخامت 3 میلی‌متر ساخته شده‌اند که به‎همراه لوله‌های آلومینیوم سنگین و میله‌ای در پایین متصل می‌شوند. این کرکره‌ها تا عرض 12 متر و ارتفاع 6 متر در یک صفحه ساخته می‌شوند.

این نوع کرکره دارای یک مکان واسطه اضافی با سوراخ‌های داخلی در لولاها، برای تهویه و بیرون‌کشیدن دود است. پلی‌کربنات به کار رفته در کرکره با قابلیت مقاومت در برابر آتش، از گسترش شعله جلوگیری می‌کند و سمیت آن کم است. انرژی کرکره شفاف، می‌تواند توسط موتور لوله‌ای و محوری تأمین شود و نوع موتور در قیمت کرکره شفاف موثر است.

 

عوامل موثر بر قیمت کرکره شفاف

 

نکته‌ای که ممکن است مانع نصب شود، قیمت کرکره شفاف است. برای نصب قطعات و سیم‌کشی برق نیز باید یک برقکار را استخدام کنید که این در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. نصب یک کرکره از نصب همزمان چند کرکره، گرانتر می‌شود. ایده خوبی است که چندین کرکره را باهم نصب کنید تا مطمئن شوید بهترین قیمت را دریافت کرده‌اید.

 

داخلی یا خارجی

 

کرکره شفاف را می‌توان داخل یا خارج ساختمان نصب کرد. هر دو درجه‌ای از محافظت از خانه شما مانند امنیت و محافظت در برابر آسیب UV را ارائه می‌دهند. در حالی که کرکره‌های داخلی و خارجی هردو می‌توانند عناصر مختلف طراحی را در خود داشته باشند، کرکره‌های خارجی به طور کلی برای مقاومت در برابر هوا بهتر هستند.

 

موتور کرکره شفاف

 

موتور کرکره شفاف در دو نوع توبلار و ساید موجود است. موتورهای توبلار نسبت به ساید قیمت بیشتری دارند. موتورهایUPS  دار از برق اضطراری در هنگام قطع برق استفاده می‌کنند. بنابراین، قابلیت UPS یا دارا بودن برق اضطراری قیمت موتور را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد.

قیمت کرکره شفاف - کاسپین پیشرو صنعت
قیمت کرکره شفاف - کاسپین پیشرو صنعت

مواد به کاررفته در کرکره شفاف

 

کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت کرکره، قیمت کرکره شفاف را بالا می‌برد:

  • آلومینیوم: این ماده برای اهداف عایق‌بندی است زیرا آنها برای افزایش بهره‌وری انرژی در یک خانه و همچنین کمک به زیبایی طراحی شده‌اند. کرکره‌های آلومینیومی قابل تنظیم هستند و بسته به نوع سازنده، ممکن است به رنگ دلخواه شما با روکش پوشانده شوند. رنگ‌های سفارشی حدود 30-35٪ هزینه اضافی دارند.
  • PVC: PVC پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه است. اگرچه استحکام و به احتمال زیاد دوام بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد؛ اما برای محافظت در برابر آتش‌سوزی مناسب نیست.
  • فولاد: فولاد امن ترین ماده موجود است، اما به طور کلی گران‌ترین است. کرکره‌های فولادی سنگین‌تر از آنهایی هستند که از مواد دیگر ساخته شده‌اند و این به معنی دشوارتر بودن نصب و در نتیجه گران‌تر بودن آن است.

 

قیمت کرکره شفاف-کاسپین پیشرو صنعت

 

ضخامت تیغه

 

تیغه کرکره پلی‌کربنات دارای ضخامت‌های مختلف بین 3 تا 6 میلی متر است. هرچه ضخامت تیغه بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است، بنابراین پرده‌هایی با تیغه‌های ضخیم‌تر، گران‌ترند.

لوله ای یا زواری

دو نوع کرکره شفاف وجود دارد: لوله‌ای و زواری. تفاوت این دو در میزان ضخامت و طول و عرض تیغه است.کرکره شفاف لوله‌ای که یکی از پرکاربردترین کرکره‌ها در ایران شناخته می‌شود، قیمت کرکره شفاف لوله‌ای نسبت به کرکره زواری بیشتر است. کرکره زواری از زواره‌های آلومینیومی ساخته شده است.

 

هزینه نصب

 

کرکره شفاف را می‌توان توسط یک متخصص نصب کرد و یا اگر اعتماد به نفس دارید می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید و در هزینه‌های کار خود صرفه‌جویی کنید. اگر فردی را برای نصب کرکره خود استخدام می‌کنید، به خاطر داشته باشید که عواملی مانند مشکل نصب و زمان رفت و آمد، ممکن است در هزینه کار تاثیرگذار باشد. بهترین راه برای کاهش هزینه نصب و قیمت کرکره شفاف، مراجعه به چندین نصاب و دستیابی به بهترین قیمت است. هنگام استخدام نصاب، اطمینان از داشتن بیمه‌نامه معتبر و همچنین پروانه ساختمانی ضروری است.

 

خرید از مرکز معتبر

 

خرید کرکره از یک مرکز معتبر و دریافت ضمانت‌نامه، باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. همچنین این کار باعث می‌شود از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

 


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی طلقی میتوانید:

 

علت بالا بودن قیمت کرکره شفاف

 

خرید تیغه‌های شفاف، دو تا سه برابر تیغه‌های معمولی هزینه می‌برد، گرچه بخشی از این هزینه به دلیل امکان نمایش محصولات مغازه و اقدام افراد برای خرید، جبران می‌شود. همچنین این تیغه‌ها ظاهری شیک و مدرن به مغازه می‌دهند. از طرفی، تیغه های شفاف امنیت بالایی دارند و قابل مقایسه با مستحکم‌ترین تیغه‌های فولادی هستند. به هرحال، علت بالا بودن قیمت کرکره شفاف، متاثر از تیغه آن است.

 

قیمت کرکره شفاف

 

قیمت کرکره‌های پلی‌کربنات متفاوت است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • اندازه شاتر: هرچه طول و عرض شاتر بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است.
  • رنگ کرکره: این کرکره از تنوع رنگی برخوردار است و رنگ های آن قیمت یکسانی ندارند.
  • مارک‌های کرکره‌ای: این نوع کرکره‌ها مارک‌های مختلفی دارند، معمولا قیمت مارک اروپایی از مارک‌های دیگر بالاتر است. تفاوت قیمت بین مارک ایرانی و خارجی کرکره‌های شفاف، از ۱۸۵۰۰۰۰ ریال شروع می‌شود.

 

جمع بندی

 

کرکره شفاف به شما این امکان را می‌دهد تا در تمام طول شبانه‌روز، اجناس خود را در فروشگاه به نمایش بگذارید. این کرکره از خانه شما را عایق‌بندی می‌کند و از ورود سر و صدا جلوگیری می‌کند. شرکت کاسپین پیشرو صنعت، در زمینه تولید کرکره‌های شفاف، فعالیت مستمر داشته است. با مراجعه به سایت شرکت می‌توانید در رابطه با قیمت کرکره شفاف مشاوره بگیرید و متناسب با بودجه‌تان خرید کنید.

مشخصات فنی کرکره شفاف چیست ؟

کرکره‌های شفاف از اتصالات پلی‌کربنات محافظت‌شده با اشعه ماورا بنفش به ضخامت 3 میلی‌متر ساخته شده‌اند که به‎همراه لوله‌های آلومینیوم سنگین و میله‌ای در پایین متصل می‌شوند. این کرکره‌ها تا عرض 12 متر و ارتفاع 6 متر در یک صفحه ساخته می‌شوند. این نوع کرکره دارای یک مکان واسطه اضافی با سوراخ‌های داخلی در لولاها، برای تهویه و بیرون‌کشیدن دود است.

عوامل موثر بر قیمت کرکره شفاف کدامند ؟

  • داخلی یا خارجی
  • موتور کرکره شفاف
  • مواد به کاررفته در کرکره شفاف
  • ضخامت تیغه
  • هزینه نصب

علت بالا بودن قیمت کرکره شفاف چیست ؟

خرید تیغه‌های شفاف، دو تا سه برابر تیغه‌های معمولی هزینه می‌برد، گرچه بخشی از این هزینه به دلیل امکان نمایش محصولات مغازه و اقدام افراد برای خرید، جبران می‌شود. همچنین این تیغه‌ها ظاهری شیک و مدرن به مغازه می‌دهند. از طرفی، تیغه های شفاف امنیت بالایی دارند و قابل مقایسه با مستحکم‌ترین تیغه‌های فولادی هستند. به هرحال، علت بالا بودن قیمت کرکره شفاف، متاثر از تیغه آن است.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.