کرکره برقی طلقی

کرکره برقی طلقی

کرکره برقی طلقی ، ایمن و ساده برای استفاده در محیط‌های کاری صنعتی و مسکونی به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند تا دسترسی سریع به پارکینگ، مغازه‌ها و انبارها فراهم شود. بااین‌حال، در سال‌های اخیر، بیشتر و بیشتر شاهد هستیم که مشتریان داخلی از درب‌های کرکره‌ای برای ایجاد گاراژها و ورودی‌های امن و جذاب استفاده می‌کنند.

امروزه با افزایش تقاضای زیبایی و معماری از خانه‌ها، ویژگی‌های شیشه و پنجره بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. با این‌ حال، چنین ویژگی‌هایی اغلب ضعیف‌ترین دفاع در برابر طوفان، گرما، سرما، سرقت و سروصدا هستند. کرکره‌ برقی طلقی بهترین راه‌حل هستند! خواه به دنبال کرکره‌های نصب شده بر روی سطح هنگام ساخت یا کرکره‌ پشت پنجره ای نصب شده برای خانه‌های موجود باشید، در کاسپین پیشرو صنعت گزینه‌های مختلفی را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

در ادامه متن به انواع کرکره برقی طلقی و مزایای آن می‌پردازیم.


کرکره برقی طلقی - کاسپین پیشرو صنعت
کرکره برقی طلقی - کاسپین پیشرو صنعت

کرکره برقی طلقی چیست؟

کرکره برقی طلقی در واقع پنجره‌هایی برای ساختمان شما است که مانند درب غلتکی کار می‌کنند. طبق اطلاعات ، کرکره غلتکی از یک سری پرده تشکیل شده است که به هم متصل شده و در مسیرها کار می‌کنند. کرکره‌ها دور استوانه‌ای پیچیده می‌شوند که به سمت پایین حرکت می‌کنند و باز یا بلند می‌شود، چه به‌صورت دستی و چه از طریق موتور، کرکره برقی طلقی را می‌توان در فضای داخلی یا خارجی پنجره در طیف وسیعی از اندازه‌ها و رنگ‌ها نصب کرد.

 

ویژگی‌های کرکره برقی طلقی

 

  • امنیت و سلامتی: کرکره برقی طلقی نه‌تنها در برابر شرایط آب‌وهوایی شدید محافظت می‌کند، بلکه در برابر چشم کنجکاو و مهاجمان خانه نیز محافظت می‌کند. بدون آسیب رساندن به آسایش، خانه خود را همیشه محافظت کنید. با استفاده از یک سیستم کنترل ساده، کرکره‌های غلتکی بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.
  • محافظت در برابر آب‌وهوا: محافظت در برابر ضربه و همه عناصر – از جمله تگرگ و آب دریا – کرکره‌ برقی طلقی هر موقعیتی را پوشش می‌دهند. چه برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مضر خورشید در تابستان و چه برای محافظت در برابر طوفان که می‌تواند در برابر باد تا 73 مایل در ساعت مقاومت کند، بدون شک با استفاده از کرکره‌های برقی طلقی در برابر این عوامل آماده خواهید بود.
  • طراحی و عملکرد منحصربه‌فرد: وقتی صحبت از ظاهر خانه شما می‌شود، هیچ‌چیز نباید نادیده گرفته شود. مهم نیست که شما چه رنگ یا سبکی را انتخاب می‌کنید، گزینه‌های آلومینیوم و فولاد ضدزنگ با کیفیت برتر در طراحی سازشی ندارند. کرکره‌ برقی طلقی با درجات مختلف براقی و آرایه‌ای از تفاوت‌های ظریف رنگی، در انواع مختلفی از مدل‌ها در دسترس هستند و می‌توانند در هر زمان برای ظاهر ساختمان آماده شوند.

 

کاربرد کرکره برقی طلقی

 

کرکره برقی طلقی باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین سیستم‌های موجود در بازار هستند. کاربرد این نوع کرکره‌ها بسیار گسترده است. این نوع کرکره به‌دلیل استفاده از پلی‌کربنات در ساختار آن بسیار زیبا و درعین حال محکم است. استفاده از این نوع کرکره برای هر ساختمان و فروشگاهی مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامع تعدادی از مزایایی که باعث کاربرد گسترده از کرکره برقی طلقی می‌شود را نام می‌بریم.

  • پوشش بصری مؤثر
  • عایق صدا
  • محافظت از سارق
  • راه‌حل مناسب برای هر وضعیت نصب و هر فضا
  • به‌راحتی قابل تعمیر است
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی و صرفه‌جویی تا 44٪!
  • تنظیم گرما و سرما
  • گزینه‌های مختلف کنترل (از جمله کنترل نور خورشید)
  • باز و بسته‌شدن با کم‌ترین صدا و در اکثر موارد بی‌صدا
  • عناصر طراحی منحصربه‌فرد

 

کرکره برقی طلقی-کاسپین پیشرو صنعت

 

عوامل مؤثر بر قیمت کرکره برقی طلقی

 

اگر به فکر نصب کرکره برقی طلقی داخلی یا خارجی هستید، ممکن است برخی از ویژگی‌ها مانند امنیت و حفاظت از هوا و همچنین برخی از هزینه‌های موردعلاقه شما باشد. هزینه کرکره غلتکی شما ممکن است بسته به موارد مختلفی از جمله متفاوت باشد

 

  • داخلی یا خارجی بودن کرکره برقی طلقی

 

کرکره برقی طلقی را می‌توان داخل یا خارج ساختمان نصب کرد. هر دو درجه‌ای از محافظت از خانه شما را ایجاد می‌کنند، مانند امنیت و محافظت در برابر آسیب UV. درحالی‌که کرکره‌های داخلی و خارجی هر دو می‌توانند عناصر مختلف طراحی را در خود داشته باشند، کرکره‌های خارجی به‌طورکلی برای مقاومت در برابر هوا بهتر هستند.

 

  • عملکرد

 

کرکره برقی طلقی اهداف مختلفی مانند ارائه زیبایی، مقاومت در برابر آب‌وهوا یا امنیت بیشتر را دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر در منطقه مستعد طوفان زندگی می‌کنید ممکن است کرکره‌های غلتکی در قسمت بیرونی خانه قرار داشته باشند تا از پنجره‌های شما در برابر آوارهای احتمالی محافظت کنند. کرکره‌های برقی طلقی با‌توجه‌به نوع عملکرد طیف قیمتی متفاوتی را شامل می‌شود.

کرکره برقی طلقی - کاسپین پیشرو صنعت
  • مواد

 

موادی که برای کرکره‌های خود انتخاب می‌کنید ممکن است باتوجه‌به هدف آنها تعیین شود که در هزینه تأثیر می‌گذارد. پلی‌کربنات ازجمله مواد مستحکم است. این ماده مانند فولاد استحکام زیادی دارد.

 


برای خواندن مطالب درمورد درب شیشه ای اتوماتیک میتوانید:

 

  • قدرت دستی، اتوماتیک یا باتری

 

این  نوع کرکره ها با باتری گران‌ترین هستند و به‌طورکلی قیمت بیشتر از نمونه‌های برقی خود دارند، بااین‌حال در پایان ممکن است در هزینه‌های برق و نصب صرفه‌جویی کنید زیرا برای نصب آن‌ها به اقدامات مورد نیاز برای آماده‌سازی برق ساختمان احتیاج ندارند. کرکره‌های غلتکی باتری نیز در هنگام قطع برق هنوز به طور خودکار کار می‌کنند که ممکن است در طول مدت زمانی که شرایط آب‌وهوایی بد باشد، مفید باشد.

 

  • اندازه

 

اندازه کرکره‌ برقی طلقی شما نیز ممکن است در هزینه تأثیر بگذارد. بدیهی است که اندازه‌های بزرگ‌تر از کرکره‌های برقی طلقی هزینه بیشتری را شامل می‌شوند. کرکره‌های بزرگ‌تر نصب سخت‌تری نیز دارد. در نتیجه هزینه‌های جانبی آن نیز افزایش می‌یابد.

 

قیمت کرکره برقی طلقی

 

اگرچه صاحبان خانه می‌توانند کرکره غلتکی خود را نصب کنند، اما برخی ترجیح می‌دهند نصب آن را توسط افراد حرفه‌ای انجام دهند. به‌طورکلی، اگر کرکره‌های خود را از فروشگاه‌های مطمئن خریداری کرده‌اید، ممکن است درخواست نصب را نیز از همان فروشگاه داشته باشید. بااین‌حال، هزینه نصب به عوامل مختلف بستگی دارد. این عوامل تا حد زیادی به ویژگی‌های کرکره برقی طلقی بستگی دارد که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره کردیم.

 

جمع‌بندی

 

کرکره غلتکی افزودنی خوبی برای خانه شما است. آنها شیک هستند و در رنگ‌های مختلف متناسب با هر فضایی هستند. علاوه بر این، آنها محافظت از آب‌وهوا و امنیت خانه‌های شما را فراهم می‌کنند. شرکت کاسپین پیشرو صنعت عرضه‌کننده انواع کرکره برقی است. برای تهیه کرکره برقی طلقی و یا دریافت خدمات مربوط به آن می‌توانید به سایت کاسپین پیشرو صنعت مراجعه کرده و با استفاده از راه‌های ارتباطی با متخصصین این شرکت تماس بگیرید.

سوالات متداول کرکره برقی طلقی

کرکره برقی طلقی چیست؟

کرکره برقی طلقی در واقع پنجره‌هایی برای ساختمان شما است که مانند درب غلتکی کار می‌کنند. طبق اطلاعات ، کرکره غلتکی از یک سری پرده تشکیل شده است که به هم متصل شده و در مسیرها کار می‌کنند. کرکره‌ها دور استوانه‌ای پیچیده می‌شوند که به سمت پایین حرکت می‌کنند و باز یا بلند می‌شود، چه به‌صورت دستی و چه از طریق موتور.

ویژگی‌ های کرکره برقی طلقی چیست؟

  • امنیت و سلامتی
  • محافظت در برابر آب‌وهوا
  • طراحی و عملکرد منحصربه‌فرد

کرکره برقی طلقی چه کاربردی دارد؟

  • پوشش بصری مؤثر
  • عایق صدا
  • محافظت از سارق
  • راه‌حل مناسب برای هر وضعیت نصب و هر فضا
  • به‌راحتی قابل تعمیر است

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.