کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

آیا به دنبال یک راه‌حل برای امنیت بیشتر محیط‌های صنعتی یا تجاری هستید؟ کرکره برقی فولادی صنعتی برای تأمین نیازهای منحصربه‌فرد مجتمع‌ها و تأسیسات بزرگ بسیار مناسب هستند و امنیت و کارایی بیشتری را در هر دهانه و ورودی ایجاد می‌کنند. کرکره‌های برقی فولادی به لطف استفاده از گیره‌ها و راهنماهای قفل باد مقاومت و مقاومت بالاتری ارائه می‌دهند. ترکیبی نوآورانه از ویژگی‌ها، این محصول را به یک انتخاب محبوب و قابل‌اعتماد تبدیل کرده است.

در ادامه متن بیشتر از کرکره برقی فولادی می‌خوانیم.

کرکره برقی فولادی چیست؟

کرکره برقی استیل را می‌توان در صورت لزوم، دستی یا با موتور بالا و پایین کرد. هر کرکره می‌تواند به‌اندازه و مشخصات خاص درب ساختمان شما ساخته شود و در پایان جامد، سوراخ‌دار و در طیف گسترده‌ای از رنگ موجود است.

سطح کرکره فولادی می‌تواند به‌صورت سوراخ شده به شما کمک کند تا جریان هوا و دید در محیط ایجاد شود، و آنها را برای پارکینگ‌ها یا مغازه‌ها و ساختمان‌های دیگر با کاربردهای تجاری، ایده­آل می‌کند.

کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی با تیغه آلومینیوم از وزن بیشتری برخوردار است و بسیار طبیعی است که همین موضوع موجب ایجاد امنیت بیشتری خواهد شد و جنس آن از تیغه آهنی آبکاری قلع ، فرم داده شده است و مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی دارد. نصب این مدل کرکره باید با دقت بالایی انجام شود تا از ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن کرکره جلوگیری شود.

کرکره فولادی جزء مقاوم و محک ترین ، زیباترین نوع کرکره برقی است که امروزه بیشتر مردم استقبال بسیار زیادی می کنند ، همچنین با وجود اینکه این نوع کرکره دارای تیغه های فولادی است از ریل فولادی هم برای آن استفاده می شود همین امر می تواند یکی از دلایل قطع شدن سر و صدای آن باشد و اینکه ویژگی های بسیار منحصر بفردی دارد که نسبت به مدل های دیگر آن را متمایز کرده است. 

این نوع کرکره برای پارکینگ ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری بسیار مناسب است که شما می توانید برای برقرار امنیت بالا از کرکره برقی فولادی استفاده کنید و بتوانید امنیت ساختمان را فراهم کرده و سطح آن را بالاتر از قبل کنید.

کرکره برقی فولادی ضد سرقت

کرکره برقی فولادی انواعی از کرکره‌ای برقی است. کرکره‌های برقی به سبب استفاده از برق برای کارکردن امنیت بیشتری را نسبت به کرکره‌ای دستی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل استفاده از انواع آن بیشتر مرسوم می‌باشد. کرکره‌های برقی فولادی نیز دارای ویژگی‌هایی در ساخت و نحوه عملکرد هستند که با نام کرکره برقی فولادی ضد سرقت نیز شناخته می‌شوند. در ادامه بخشی از این ویژگی‌ها را معرفی می‌کنیم.

کاربرد‌های متعدد

تخته‌سنگ فولادی سنگین برای مقاومت در برابر سایش برنامه‌های صنعتی و تجاری مانند پارکینگ‌ها، انبارها / سوله‌ها، اسکله‌های بارگیری، مدارس و غیره طراحی شده است.

قفل‌کردن

قفل‌کردن باید به‌وسیله پیچ شلیک (دستی انجام شود) یا توسط موتور الکتریکی انجام شود.

عمل

به‌صورت دستی کار می‌کند – کرکره‌های غلتکی کوچک تا 6 مترمربع که ممکن است به‌صورت دستی با دست‌کار شوند. قلاب کششی برای باز و بسته شدن درب در نظر گرفته شده است.

نصب کرکره برقی فولادی

نصب کرکره برقی فولادی درصورتی‌که نیاز به عایق‌بندی داشته باشد، این کار به‌راحتی قابل انجام است. ضخامت کرکره‌‌های برقی فولادی نسبت به سایر کرکره‌ها بیشتر است ولی درعین‌حال امنیت بیشتری را نیز تامی می‌کنند. این نوع کرکره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که جریان زیادی را عبور نمی‌دهند و به‌عنوان یکی عایق مناسب در برابر نفوذ هوا عمل می‌کنند.

مزایای کرکره برقی فولادی

  • مزایای کرکره‌های برقی فولادی به‌ویژه برای محیط‌های صنعتی بسیار کارآمد است. در این بخش تعدادی از مزیت‌های مهم و کاربردی این نوع کرکره برقی را بررسی می‌کنیم.
  • کرکره فولادی به سبب ساخته‌شدن از فولاد سنگین بوده و برای محیط‌های سخت تجاری و صنعتی بسیار کاربردی است.
  • احتیاجی به تعمیر و یا مراقبت‌های خاص ندارد. اگر قطعاتی از آن نیز آسیب ببینند به‌راحتی قابل جداکردن و تعویض می‌باشند.
  • این نوع کرکره به‌صورت دستی و الکترونیکی کار می‌کند.
  • طول عمر زیادی دارد.
  • مواد ماندگار

کرکره‌های غلتکی فولادی ما تضمین می‌شوند که یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت برای سازمان شما باشد. محصول شما از مقاوم‌ترین مواد ساخته شده است، در برابر عناصر مقاومت می‌کند، در برابر خوردگی مقاومت می‌کند و نمای بیرونی خود را برای سال‌های آینده حفظ می‌کند.

  • زیبایی‌شناسی

ظاهر براق و مدرن این کرکره‌ها آنها را برای هر ساختمان صنعتی مناسب می‌کند. زیبایی‌شناسی ساده و درعین‌حال معاصر کرکره برقی فولادی به آنها اجازه می‌دهد تا به‌راحتی متناسب با هر معماری و سبک موجود باشند و یک ظاهر کلی یکپارچه برای نمای خارجی شما ایجاد کنند.

ویژگی‌های کرکره برقی فولادی

  • مناسب برای طیف وسیعی از اهداف

چه برای انبار، کارگاه یا ساختمان تجاری خود به حداکثر امنیت نیاز داشته باشید، کرکره‌های برقی فولادی یک گزینه ایدئال هستند. می‌توان آنها را تقریباً در هراندازه و فضا متناسب ساخت.

  • عملکرد دستی یا قدرت

شما به‌راحتی می‌توانید انتخاب کنید که کرکره برقی فولادی خود را با یک کاردستی یا اتوماتیک راحت نصب کنید. مهم نیست که اولویت شما چیست، ما در شکت کاسپین پیشرو صنعت این گزینه را داریم که بتوانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

کرکره برقی فولادی - کاسپین پیشرو صنعت

کرکره برقی فولادی چند نوع دارد؟

برای آشنایی با انواع تیغه کرکره فولادی، ابتدا باید نگاهی کلی بیندازیم به ماهیت و نوع ساخت این مدل از تیغه‌ها.این نوع از تیغه از مقاطع فولادی ساخته می­شوند و دارای استحکام و قدرت بسیار بالایی هستند .تیغه های کرکره برقی فولادی در دو مدل ساده و فول پانچ تولید می‌شود ، از جمله مزایای تیغه فولادی فول پانچ ، مناسب بودن آن برای ارتفاع های  زیاد در مناطق بادخیز است ، چرا که باد از آن عبور می کند و مشکلی برای کرکره پیش نمی ‌آید ضمن آنکه به دلیل رویت شدن طرف دیگر آن  امنیت بیشتری برقرار می‌گردد و برای طلافروشی ‌ها، بانک ‌ها و صرافی ‌ها بسیار مناسب است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های تیغه‌های کرکره فولادی خاصیت ضد سرقت آن‌هاست. بدین معنا که اگر به درب پایینی فشاری وارد شود تا درب به سمت بالا حول داده شود تمام  تیغه‌ها داخل ریل به شکل زیگزاکی قرار می‌گیرند و در ریل قفل میشودو دیگر ممکن نیت درب باهر فشاری به سمت بالا حرکت کند.

این تیغه ها در رنگ های متنوع و در دو اندازه  ۸۰ و ۱۰۰ میلیمتری تولید می ‌شوند در هنگام خرید تیغه های فولادی باید دقت کرد چرا که تیغه گالوانیزه کیفیت پایین ‌تر از فولادی دارد و در بازار بسیار زیاد است که پس از گذشت زمان دچار زنگ زدگی می ‌شود و به جای تیغه فولادی به فروش میرسد. برای تشخیص تیغه فولادی از گالوانیزه به وسیله یک آهنربا به راحتی این کار امکان پذیر است ، تیغه فولادی جذب آهن ربا نمی شود.

اگر بخواهیم مقایسه ای بین تیغه آلومینیومی و فولادی داشته باشیم قابل ذکر خواهد بود :

۱) وزن بیشتر و امنیت بیشتر تیغه فولادی نسبت به آلومینیوم

۲) کیفیت رنگ و حفظ فرم و ظاهر برای مدت زمان بیشتر در تیغه فولادی بسیار بیشتر از کرکره برقی آلومینیوم

به طور کل در کرکره‌های برقی 4 مدل تیغه استفاده‌می شود:

  • تیغه کرکره برقی معروف به رول فرمینگ:

در این نوع از تیغه کرکره نیز از متریال های آهن گالوانیزه بعلاوه آلومینیوم فوم استفاده می‌شود، مقاومت این نوع از تیغه‌ها نیز بسیار بالاست اما یکی از معایب آن امکان زنگ‌زده گیو فرسوده‌شدن زودتر است که تیغه فولادی اصل این معضل را ندارد.

 

  • تیغه کرکره برقی رول گیتر:

این نوع از تیغه کرکره فولادی از مقاطع میله‌ای فولادی  ساخته شده است. مقاومت و استحکام بالایی دارد و به علت مشبک بودن مقطعی که‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد قابلیت دید در محل را بوجود می‌آورد.این قابلیت برای افرادی که می‌خواهند ویترین مغازه‌شان در زمان تعطیل بودن هم دیده شود مناسب است.

 

  • تیغه کرکره فولادی معمولی:

این مدل از تیغه‌ها به دلیل برخورداری از حداکثر آلیاژ فولاد در ساخت از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و عموماً آن را برای درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

  • تیغه کرکره برقی شفاف پلی کربنات:

از این نوع تیغه‌ها برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که حساسیت بسیار بالایی دارند. مثل درب بانک‌ها یا طلافروشی‌ها. جالب است بدانید که این مدل تیغه‌ها مورد تأیید پلیس پیشگیری از جرائم هم هست، چرا که در برابر گلوله هم مقاوم هستند.( به این تیغه‌ها، تیغه‌های ضد گلوله هم گفته می‌شود). این تیغه‌ها به وسیله پیوند دهنده‌های آلومینیومی و یا لوله‌های گرد فولادی به یکدیگر متصل شده‌اند و در زنگ های متنوعی در دسترس خریداران هستند. همچنین باید گفت که در تولید تیغه‌های پلی کربنات از مواد UV استفاده شده است.این ماده برای رنگ تیغه‌ها بکار میاید و باعث می‌شود که در طول زمان رنگ خود را در مواجه مستقیم و طولانی مدت با نور خورشید، از دست ندهند.

ابعاد و وزن تیغه کرکره برقی فولادی

اجازه دهید در اینجا به مشخصات فنی تیغه‌های کرکره برقی فولادی بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامعی از جنس، کیفیت و مدل آن‌ها به دست آورید.

تیغه کرکره برقی فولادی از ورق های بسیار باکیفیت و مرغوب گالوانیزه تهیه شده است.جنس این ورق های گالوانیزه

اجازه دهید در اینجا به مشخصات فنی تیغه‌های کرکره برقی فولادی بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامعی از جنس، کیفیت و مدل آن‌ها به دست آورید.

تیغه کرکره برقی فولادی از ورق های بسیار باکیفیت و مرغوب گالوانیزه تهیه شده است.جنس این ورق های گالوانیزه 37stمی‌باشد.ضخامت این نوع ورق‌ها ا میلی‌متر است و به همین جهت وزن هر ورق( متر مربع) چیزی حدود 13.5 کیلوگرم است که به نسبت تیغه‌های آلومینیومی سنگین تر هستند.حداکثر عرض قابل نصب در مواردی که از تیغه‌های 140 استفاده اندازه   15 متر عرض و ارتفاع 4 متر است و حداقل آن تیغه 50 سانتی با حداکثر عرض 5 متر و ارتفاع 1.5 متر است. ر مورد رنگ تیغه‌ها همان طور که گفته شد،بعضی برخوردار از UV هستند که رنگ آن‌ها را در برابر نور خورشید بدون تغییر خواهد کرد و سایر مدل ها نیز از رنگ های باکیفیت کوره‌پزی شده برخوردارند. تیغه‌های کرکره برقی فولادی ر رنگ‌ها و طرح های مختلف وجود دارد و کافی است شما با مراجعه به تولیدکنندگان تیغه‌های فولادی رنگ مورد نظر خود را یافته و خریداری کنید.

ویژگی های کرکره برقی فولادی چیست؟

از بالاترین سطح امنیتی برخوردار است و ضد سرقت است این کرکره برقی نسبت به انواع دیگر کرکره ها امنیت بیشتری را برای محیط مورد نظرتان برقرار خواهد کرد و خیالتان راحت باشد که بعد از مدتی در اثر فشار و ضربه به صدا نمی افتد و تیغه های کرکره به هیچ وجه از هم جدا نمی شود.

همچنین پوشش رنگی که برای این نوع کرکره ها در نظر می گیرند دائمی است و از جنس الکترواستاتیک و متالیک است که در برابر اشعه های خورشید ، انواع تغییر دما و شرایط جوی نامناسب بسیار مقاوم است و هیچ نوع رنگ پریدگی در این کرکره برقی را مشاهده نخواهید کرد.

در برابر ضربه ، فرسایش ، عوامل آسیب زا مثل انواع ضربه ها ، باران ، عوامل جوی مختلف ، فشارها و .. مقاومت بسیار بالایی دارد.

طول عمر بسیار بالایی دارد به عنوان مثال بالای 30 سال که می توانید در طولانی مدت از کرکره برقی بدون اینکه ذره ای آسیب ببیند استفاده کنید.

مزایای تیغه کرکره برقی فولادی

تیغه کرکره برقی فولادی نیز مانند تیغه‌های آلومینیومی در کنار مزایای منحصر به فردی که دارد، معایبی را نیز با خود دارد که در زیر تلاش می‌کنیم به مهم‌ترین مزایا و معایب آن بپردازیم:

 

مزایا

  • گالوانیزه بودن:

این تیغه کرکره از فناوری به‌روز گالولنیزاسیون استفاده می‌کند.فرایند گالولنیزاسیون به برخی از فلزات اطلاق می‌شود که یک روکش از جنس فلز روی بر روی آن‌ها کشیده شده و آن‌ها را مقاوم می‌کند.این روکش روی باعث می‌شود تا در صورت گرم یا سرد شدن تیغه مقاومت آن بالاتر رفته و دچار فرسودگی زودهنگام نشود.امروز ما شاهد این هستیم که در ساخت بیشتر محصولات فلزی( حتی پیچ و مهره) از فرایند گالولنیزاسیون استفاده می‌شود.

 

  • ضد فرسودگی :

میدانیم که درب های خودکار بر اثر گذشت زمان دچار فرسودگی می‌شوند. عواملی چون باد باران و دیگر تغییرات جوی تأثیرات ناگواری بر روی تیغه کرکره‌ها برجای مگذارد و باعث فرسودگی آن‌ها می‌شود. اما تیغه کرکره‌ای فولادی به خاطر برخورداری از آلیاژ فولاد اصل در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند و مدت زیادی طول می‌کشد که این تیغه‌ها دچار چنین آسیب‌هایی شوند.

 

  • ضد ضربه :

ضرباتی که گاه و بیگاه به کرکره‌ها وارد می‌شود خود می‌توانند منجر به آسیب‌دیدگی تیغه‌های کرکره شوند.در حالی کرکره‌های فولادی داری تیغه‌های ضد ضربه هستند چرا که فولاد از آن دسته فلزاتی است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر هر ضربه‌ای دچار خرابی نمی‌شود.

 

  • مقاومت در برابر تغییرات ناخوشایند جوی:

همان طور که گفته شد ، فلز فولاد به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر باد و باران و سایر عوامل جوی محیطی دچار فرسودگی نخواهد شد. در ضمن، عوامل دیگری چون تابش مستقیم نور آفتاب، تأثیر زیادی بر تیغه کرکره‌ها می‌گذارد. اما تیغه کرکره‌های فولادی به دلیل گالوانیزه بودن در برابر این اثرات جوی بسیارم مقاوم هستند و تغییری در آن‌ها ایجاد نمی‌شود.اگر در اقلیمی سرد یا بسیار گرم زندگی می‌کنید که شرایط جوی ناپایداری دارد، انتخاب این نوع از تیغه‌های کرکره انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

 

  • رنگ فیکس و بدون تغییر:

در کرکره‌های معمولی یکی از مشکلات همیشگی عدم مقاومت در برابر شرایط جوی و تابش نور خورشید و در نتیجه پوسیدگی و ریزش رنگ است. اما در تیغه‌های کرکره فولادی ( به دلیل خصوصیت گالوانیزه بودن) هرگز چنین مشکلی بوجود نمی‌آید و تیغه کرکره بعد از گذشت سالیان زیاد رنگ و حتی کیفیت رنگی خود درست مثل روز نخست حفظ می‌کند.

 

  • عمر زیاد:

با توجه به مواردی که گفته شد باید به این نتیجه رسید که عمر و ماندگاری تیغه کرکره‌های فولادی به نسبت کرکره‌های معمولی و آلومینیومی بسیار بیشتر است. این نوع تیغه به دلیل مقاومت در برابر شرایط جوی سال های زیادی در برابر هر نوع فرسودگی مقاومت می‌کنند.

 

  • عایق بودن:

از ویژگی های مهم تیغه‌های فولادی کرکره خاصیت عایق بودن آ است چرا که با داشتن این خصوصیت باعث جلوگیری از هر رفتن انرژی و حفظ آن می‌شود که امری بسیار مهم است.

معایب:

  • ایجاد سر و صدای بیش از حد:

نوع تیغه‌های کرکره‌های فولادی و جنس آن‌ها که از فولاد است در زمان باز و بسته شدن صدای زیادی تولید می‌کند.به همین جهت نصب آن‌ها برای درب پار کینگ خانه‌ها گذینه چندان مناسبی نیست و بهتر است که از نوع تیغه‌ها و کرکره‌ها برای درب مکان های صنعتی استفاده شود. در نهایت باید گفت که علت جنین سر و صدای آزاردهنده به دلیل وجود قوس در قلاب های تیغه کرکره‌ای فولادی است.

  • گران بودن:

کرکره‌های تیغه فولادی به دلایلی چون نوع تیغه،استفاده از فرایند گالوانیزاسیون در ساخت آن‌ها،ضخامت تیغه‌ها و… باعث بالا رفتن قیمت تیغه‌های فولادی در کرکره‌های برقی می‌شود و آن‌ها را نسبت به تیغه‌های آلومینیومی بسیار پر هزینه‌تر هستند. بهتر از پیش از انتخاب نوع تیغه فولادی برای مکان خود با یک تکنسین نصب تماس بگیرید و از او برای انتخاب بهترین گذینه برای کرکره خود، مشورت بگیرید.

امنیت تیغه کرکره برقی فولادی

 

در این روزها نصب کردن کرکره برقی برای مکان‌هایی چون مغازه‌ها، فروشگاه‌ها،مراکز خرید،درب ورودی پارکینگ و درب خانه‌ها بسیار متداول شده است. دلیل اینکه ما از کرکره برقی برای مکان های خود استفاده می­کنیم چیزی غیر از بالا بردن امنیت محیطمان نیست.برای مثال بیشتر افراد در انتخاب خود به دنبال کرکره‌هایی می­روند که ضد سرقت بوده و از چنان مقاومتی برخوردار باشد که امکان عبور از آن غیرممکن باشد. پس بیاید،اینجا در رابطه با امنیت تیغه‌های کرکره برقی فولادی کمی صحبت کنیم.

  • درب های کرکره‌ای برقی به دلیل بهره جستن از آلیاژ فولاد در تیغه‌های خود از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردارند.بنابراین شما می­توانید با خرید کرکره برقی که تیغه‌های آن از جنس فولاد باشد امنیت را برای مکان خود فراهم کنید.

 

  • این کرکره‌ها برای جلوگیری از آلودگی صوتی و ایجاد امنیت روحی و روانی بسیار مناسب هستند، تیغه‌های کرکره برقی فولادی به دلیل عایق بودن با ضریب بالا تا درصد بسیار بالایی از انتقال سروصدای مزاحم به داخل حریم شما جلوگیری می­کند.

 

  • تیغه‌های کرکره برقی فولادی در بسیاری مواقع جهت ایجاد امنیت برای مغازه شما طراحی شده است. برخی از این تیغه‌های فولادی از چنان مقاومتی برخوردارند که ضد گلوله و ضد سرقت با بالاترین استاندادر ها محسوب می‌شوند.

 

  • اگر می‌خواهید انرژی داخل محیط خود را به نحو احسنت حفظ منید، پیشنهاد می‌شود که از کرکره‌های برقی جنس فولاد استفاده کنید، این کرکره‌ها علاوه اینکه یک عایق صوتی خوب محسوب می‌شوند، همچنین عایق حرارتی بسیار مناسبی هم هستند، تیغه‌های کرکره فولادی که از جنی گالوانیزه شده هستند انرژی سرمایشی و گرمایشی را در فصول متنوع سال در حریم شما حفظ می‌کنند. و منجر به جلوگیری چشم‌گیر از هدر رفت انرژی می‌شوند.

 

  • این نوع کرکره‌ها علاوه بر آنکه از ورود حشرات ، نور زننده خورشید، آلودگی و گرد خاک جلوگیری می‌کنند همچنین با استفاده از یک قفل امنیت محیط را صد چندان می‌کنند.

برخی از این کرکره‌ها با تیغ فولادی به سیستم حساسیت مجهز هستند و با کوچک‌ترین احساس خطری سنسور های آن فعال‌شده، کرکره‌ها به حرکت می‌افتند و بسته قفل می­شوند.

چه عواملی بر قیمت کرکره برقی با تیغه ی فولادی موثر است ؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی برای ساخت و نصب در جاهای مختلف بسیار متفاوت است که نوع موتور استفاده شده برای کرکره یکی از اصلی ترین و اولین مواردی است که می تواند تعیین کننده ی قیمت کرکره فولادی باشد. 

از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی می توان به میزان تیغه ای و اندازه ی کرکره اشاره کرد این دو مورد دیگر از عواملی است که می تواند هزینه ی کرکره را برای شما معین کند.

بعضی از نقاطی که کرکره برقی نصب می شود مشتری درخواست منبعی برای تامین کننده برق در زمان قطعی را می کند که در این امر باید دستگاه یو پی اس را تهیه نمایید بنابراین قیمت کرکره برقی فولادی افزایش پیدا می کند ولی در عوض شما می تواند در همه حال از کرکره استفاده کنید. 

با این حال که گفته می شود قیمت این نوع کرکره نسبت به انواع دیگر کرکره بیشتر است ولی باز هم مشتری های زیادی هستند که سفارش می دهند و مصرف کنندگان از این کرکره رضایت کاملی دارند چراکه ویژگی های آن باعث می شود با توجه به قیمت بالایش باز هم افراد اقدام به سفارش کنند. 

البته این نکته را هم فراموش نکنید که جهت خرید کرکره برقی فولادی و هر نوع دیگر از کرکره از شرکتی تهیه کنید که در این زمینه تجربه و تخصص داشته باشد و کرکره ای با کیفیت بالا به شما عرضه کند. 

شرکت کاسپین پیشرو صنعت در این زمینه سعی و تلاش خود را کرده است تا کرکره برقی را در انواع مختلف با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه دهد بنابراین می توانید با اطمینان کامل از ما هر نوع کرکره ای که خواستید را تهیه کنید. 

جمع‌بندی

خرید کرکره برقی فولادی با تمام مزایای گفته شده ممکن است کمی مشکل باشد. اطمینان کردن به فروشگاه‌های مختلف مطمئناً کار راحتی نیست. برای خرید اقلام و ابزارهای برقی بهتر است از فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان نام‌آشنا کمک بگیرید. کاسپین پیشرو صنعت از ارائه‌دهندگان این محصولات می‌باشد. انواع کرکره برقی در سایت کاسپین پیشرو صنعت موجود است. با مراجعه به سایت از انواع کرکره‌های برقی به همراه اطلاعات و مشخصات فنی‌شان آگاه شوید

درباره سایت

گروه کاسپین پیشرو صنعت با آدرس وبسایت caspianpishrosanat.com اطلاعات جامعی را در رابطه با انواع تیغه کرکره ها برقی در اختیار شما مشتریان میگذارد. از آنجایی که سایت این شرکت بطور روزانه در حال بروز شدن است در بخش های مقالات تخصصی و در قسمت های دیگر سایت شما را با محصولات خود آشنا کرده و اطلاعات جامعی را در هر زمینه­ای در اختیار شما قرار می­دهد. لازم به ذکر است که این شرکت خود در زمبنه تولید انواع کرکره برقی و تیغه های کرکره برقی فعالیت می­کند و شما می­توانید با مطالعه مقالاتی که در رابطه با تولیدات خود شرکت در سایت قرار گرفته است بهترین انتخاب را در زمینه نوع، مدل و جنس تیغه کرکره برقی فولادی داشته باشید.

سوالات متداول کرکره برقی فولادی

روش های نگهداری از کرکره برقی فولادی چیست؟

مواردی که در نگهداری از این نوع کرکره برقی باید رعایت کنید این است که برای نصب حتما از نیروهای متخصص و حرفه ای کمک بگیرید و هیچوقت خودتان اقدام نکنید ، حواستان باشد که برای نصب قسمت های الکترونیکی کرکره به هر کسی اعتماد نکنید ، با در نظر گرفتن این دو مورد می توانید یک نگهداری خوبی از کرکره داشته باشید و در امنیت کامل آن را نصب و راه اندازی کنید. 

مزایای کرکره برقی فولادی چیست؟

  • مزایای کرکره‌های برقی فولادی به‌ویژه برای محیط‌های صنعتی بسیار کارآمد است. در این بخش تعدادی از مزیت‌های مهم و کاربردی این نوع کرکره برقی را بررسی می‌کنیم.
  • کرکره فولادی به سبب ساخته‌شدن از فولاد سنگین بوده و برای محیط‌های سخت تجاری و صنعتی بسیار کاربردی است.
  • احتیاجی به تعمیر و یا مراقبت‌های خاص ندارد. اگر قطعاتی از آن نیز آسیب ببینند به‌راحتی قابل جداکردن و تعویض می‌باشند.
  • این نوع کرکره به‌صورت دستی و الکترونیکی کار می‌کند.
  • طول عمر زیادی دارد.

نصب کرکره برقی فولادی چگونه است؟

نصب کرکره برقی فولادی درصورتی‌که نیاز به عایق‌بندی داشته باشد، این کار به‌راحتی قابل انجام است. ضخامت کرکره‌‌های برقی فولادی نسبت به سایر کرکره‌ها بیشتر است ولی درعین‌حال امنیت بیشتری را نیز تامی می‌کنند. این نوع کرکره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که جریان زیادی را عبور نمی‌دهند و به‌عنوان یکی عایق مناسب در برابر نفوذ هوا عمل می‌کنند.