قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی



در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت موتور کرکره برقی و عواملی که روی آن مؤثر است، بپردازیم. آگاهی همه‌جانبه از محصولی که قصد خریداری آن را دارید به شما این کمک را می‌کند که بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید و سرمایه‌گذاری درستی انجام دهید. نداشتن آگاهی کافی درباره یک محصول ممکن است شما را دچار پشیمانی کند مثلاً باعث شود جنسی را انتخاب کنید که برای شما مفید نباشد و کارایی کافی را به شما ندهد حتی اگر آن محصول مرغوبی باشد و یا با هزینه کمی بیشتر می‌توانستید محصول باکیفیت‌تری تهیه کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت موتور کرکره برقی

 

چندین عامل بر روی قیمت موتور کرکره برقی اثر دارد که هرکدام جداجدا یا ترکیبی از آنها باعث کم‌وزیاد شدن قیمت در موتور کرکره می‌شوند.

قیمت موتور کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

نوع موتور به‌کاررفته در کرکره برقی

 

نوع موتور استفاده شده در درب کرکره‌ای اولین فاکتور مؤثر روی قیمت موتور کرکره برقی است. سه نوع موتور برای درب‌های کرکره‌ای برقی در بازار موجود است، موتور ساید، موتور توبلار و موتور سانترال. موتورهای ساید (Side motor) در گوشه‌های راست یا چپ کرکره برقی قرار می‌گیرند و نام‌گذاری آنها بر اساس این خاصیتشان می‌باشد (ساید به معنای گوشه است). این نوع موتور برای درب‌های کرکره با عرض و ارتفاع زیاد است همچنین برای درب‌های سنگین و مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود. موتور ساید در بیرون از محفظه رول کرکره نصب می‌شود و بی‌صدا هست. موتورهای ساید دارای سیستم پاراشوت یا ضد سقوط هستند، چنانچه برق قطع شود یا موتور دچار خرابی شود درب سقوط نمی‌کند. اگر این موتور خراب شود چون در بیرون رول کرکره است به‌راحتی قابل تعمیر می‌باشد.

قیمت موتور کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت
قیمت موتور کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

موتورهای توبلار (Tubular motor) در داخل محفظه رول کرکره قرار می‌گیرند به همین دلیل ظاهر زیباتری نسبت به موتورهای ساید دارند. موتور توبلار مناسب درب‌های کرکره‌ای سبک با عرض کم است. موتور توبلار از نظر قدرت ضعیف‌تر از نوع ساید است و برای محیط‌های پرتردد خوب نیست. قیمت موتور کرکره برقی توبلار ارزان‌تر از موتور ساید است و مناسب کرکره پنجره و درب‌های سبک است. موتور توبلار سیستم پاراشوت ندارد و این یکی از عیوب این موتور است. سرعت موتور توبلار بیشتر از ساید است، موتورهای ساید چون برای درب‌های کرکره سنگین استفاده می‌شوند سرعت کمتری دارند.

موتور سانترال (Central motors) هم بر اساس نحوه قرارگیری‌اش در نصب نام‌گذاری شده است، موتور سانترال در وسط محور رول کار گذاشته می‌شود. برای درب‌هایی با وزن متوسط و تردد نه‌چندان زیاد استفاده می‌شود و سرعت بالایی برای باز و بسته کردن درب‌های کرکره دارد.

موتور کرکره برقی چیست؟
موتورهای کرکره برقی برای کرکره های دیواری تک پانلی به صورت عمودی نصب می شوند و به کاهش بار راه اندازی روی موتور فن کمک می کنند. موتورهای کرکره ای برای کرکره های دیواری دو جداره نیز به صورت عمودی نصب می شوند.

برند موتور استفاده شده در کرکره برقی

 

علاوه بر نوع موتور برند موتور هم در قیمت موتور کرکره برقی تأثیرگذار است مثلاً موتور ساید خود شامل برندهای مختلفی نظیر موتور ساید اس دی سی (SDC) موتور ساید بارزانته (BARZANTE) ،موتور ساید تسلا (TESLA) ،موتور ساید تیونی ((TIUNY  و موتور ساید لیفت توربو (LIFT TURBO) که هرکدام متعلق به یک کشور و دارای خصوصیات و کیفیت‌های متفاوتی هستند. مثلاً موتور بارزانته ساخت کشور ایتالیا است و مناسب درب‌های فوق سنگین تجاری و صنعتی است به همین دلیل گران‌ترین نوع موتور ساید است. موتور لیفت توربو محصول کشور چین است اما دارای کیفیت بالایی است و مناسب مکان‌های پرتردد است و می‌تواند تا 70 بار باز و بسته شدن در روز را بدون آسیب رسیدن به موتور پشتیبانی کند.

قدرت موتور به‌کاررفته در کرکره برقی

 

عامل تعیین‌کننده قدرت موردنیاز یک موتور، وزن درب کرکره برقی است هر چه‌قدر قدرت موتور زیادتر باشد قیمت موتور کرکره برقی بالاتر می‌رود. همان‌طور که گفته شد وزن کرکره برقی در انتخاب نوع و قدرت موتور بسیار مؤثر است موتورهای ساید می‌توانند درب‌های تا وزن 1500 کیلوگرم را جابه‌جا کنند اما موتورهای توبلار و سانترال وزن‌های پایین‌تر را پشتیبانی می‌کنند.


برای خواندن مطالب درمورد کرکره برقی طلقی میتوانید:

قیمت موتور کرکره برقی تیونی (TIUNY)

 

موتور کرکره برقی تیونی یکی از انواع موتور ساید است که دارای قدرت زیادمی باشد سازنده این موتور کشور چین است و کیفیت بالایی دارد و درعین‌حال می‌توان با قیمت پایین آن را خریداری کرد. در دو مدل ساده و ups عرضه می‌شوند که قیمت موتور کرکره برقی تیونی ساده و ups دار با هم متفاوت است و نوع ups دار آن گران‌تر است.

ups مخفف عبارت (Uninterruptible power supply) به معنای منبع قطع نشدنی است به این معنی که اگر برق دچار نوسان یا قطعی شود موتور به کار خود ادامه می‌دهد و یک باتری بک آپ مانع اختلال در ادامه کار موتور می‌شود. نکته دیگری که در قیمت موتور تیونی مؤثر است وزن کرکره است موتور تیونی 300 و 600 کیلوگرمی دو مدل پرکاربرد در بازار ایران است. در دو ولتاژ 24 و 220 ولت عرضه می‌شوند. عامل دیگری که در قیمت موتور کرکره برقی تیونی تغییر ایجاد می‌کند سیم‌کشی داخل موتور است که یا آلومینیومی یا مسی است.

مدل 600 کیلوگرمی موتور ساید تیونی دارای توان 560 وات است که به همراه دو ریموت کنترل ارائه می‌شود. امکان اضافه‌کردن چشمی و فلاشر به آن وجود دارد که همین باعث افزایش قیمت موتور می‌شود. از دیگر امکانات این موتور می‌توان به زنجیر خلاص کن در زمان قطع برق و قابلیت تنظیم تک کانال به چهار کانال اشاره کرد.

قیمت موتور کرکره برقی- کاسپین پیشرو صنعت
قیمت موتور کرکره برقی- کاسپین پیشرو صنعت

قیمت موتور کرکره برقی پاور

 

قیمت موتور کرکره برقی پاور بستگی به مدل آن دارد، دو مدل پرکاربرد پاور اکو (power eco AC300) و پاور لیفت (power lift AC300) در بازار وجود دارد که از جهات زیادی شبیه به هم هستند مثلاً هر دو تا وزن 300 کیلوگرم و ارتفاع حداکثر 6 متر را ساپورت می‌کنند. گشتاور در هر دو 168 نیوتن بر متر و نیاز به ولتاژ 220 برای کارکرد موتور نیاز دارند. تفاوت آنها در زمان کارکرد و کلاس حفاظتی آنهاست. در مدل پاور اکو زمان کارکرد پنج دقیقه است اما در پاور لیفت 8 دقیقه است. کلاس حفاظتی در پاور اکو IPX4  و در پاور لیفت IP44 است.

قیمت موتور کرکره برقی دست‌دوم

 

قیمت موتور کرکره برقی دست‌دوم پارکینگ یا درب منازل مسکونی ارزان‌تر از درب‌های کرکره مغازه‌ها و مکان‌های تجاری است. در زمان خرید موتور کرکره دست‌دوم سعی کنید قبل از خرید حتماً با یک کارشناس مشورت کنید و حتی بهتر است قیمت نو آن را هم بدانید چراکه در برخی مواقع صرفه به خریدن موتور نو و سالم است چون دارای ضمانت و گارانتی می‌باشد.

سخن پایانی

 

همکاران با تجربه ما در شرکت کاسپین پیشرو صنعت آماده مشاوره و پشتیبانی شما در خرید انواع موتور و متعلقات انواع درب‌های کرکره برقی به شما مشتریان گرامی هستند. ما در کاسپین پیشرو صنعت از قدم صفر یعنی مشاوره تا قدم صد همواره همراه شما هستیم و بعد از اجرا و تحویل همچنان با ارائه خدمات همگام با شما خواهیم بود. استفاده از برندهای با کیفیت و حضور کارمندان باتجربه ما را در این عرصه پررقابت پایدار و قوی نگه‌داشته است.

سوالات متداول قیمت موتور کرکره برقی

عوامل مؤثر بر قیمت موتور کرکره برقی چست؟

  1. نوع موتور به‌کاررفته در کرکره برقی
  2. برند موتور استفاده شده در کرکره برقی
  3. قدرت موتور به‌کاررفته در کرکره برقی

موتور کرکره برقی تیونی چیست؟

موتور کرکره برقی تیونی یکی از انواع موتور ساید است که دارای قدرت زیادمی باشد. در دو مدل ساده و ups عرضه می‌شوند که قیمت موتور کرکره برقی تیونی ساده و ups دار با هم متفاوت است و نوع ups دار آن گران‌تر است.

چند نوع موتور برای کرکره برقی در بازار موجود است؟

سه نوع موتور برای درب‌های کرکره‌ای برقی در بازار موجود است، موتور ساید، موتور توبلار و موتور سانترال. موتورهای ساید (Side motor) در گوشه‌های راست یا چپ کرکره برقی قرار می‌گیرند. موتور ساید در بیرون از محفظه رول کرکره نصب می‌شود و بی‌صدا هست. موتورهای توبلار (Tubular motor) در داخل محفظه رول کرکره قرار می‌گیرند. موتور توبلار مناسب درب‌های کرکره‌ای سبک با عرض کم است. موتور سانترال (Central motors) هم بر اساس نحوه قرارگیری‌ اش در نصب نام‌گذاری شده است، موتور سانترال در وسط محور رول کار گذاشته می‌شود.

دیدگاه(2)

  1. سهیل
    دی 28, 1400 \ب.ظ\30 9:07 ب.ظ

    با سلام

    با دیدن توضیحات کامل شما حتماً به همکاری با شما فکر خواهم کرد.
    متشکرم.

  2. ناشناس
    دی 28, 1400 \ب.ظ\30 9:11 ب.ظ

    با سلام.

    چگونه کاتالوگ محصولات شما را می توانم داشته باشم؟

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.