اجرای کرکره برقی

اجرای کرکره برقی

اجرای کرکره برقی

 

در دهه های اخیر همگان شاهد پیشرفت چشمگیر صنعت ابزار آلات و یا به زبانی دیگر ظهور رویکردی نوین از صنایع بوده ایم که آن را می توان به صراحت در کرکره های جدید و برقی که مناسب ترین و بهترین جایگزین کرکره های سنتی و قدیمی هستند، مشاهده کرد.

کرکره های برقی ضمن این که جلوه ای مدرن به مکانی که نصب و اجرا می شوند می دهند، بسیار بسیار کارآمد بوده و سبب ایمنی حداکثری و فوق العاده ای می شوند، که البته در ادامه بیشتر درباره آن ها توضیحاتی را ارائه می کنیم.


اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت
اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

مزایای کرکره برقی

 

غالبا کرکره های برقی با یراق الات و قطعات با کیفیت و بسیار مرغوب همچون تیغه های مناسب و استاندارد و همچنین از جنس آلومینیوم فابریک ساخته می شوند. سعی هرچه بیشتر تولید کنندگان بر این است که محصول ساخته شده کمترین صدا را در هنگام باز و بسته شدن داشته باشد.

بهره وری از کرکره برقی و اجرای آن بسیار آسان است و همین موجب می شود افراد به سمت آن متمایل شوند. این وسیله توسط یک ریموت راه اندازی می شود به گونه ای که شما تنها با فشردن یک دکمه‌ کنترل می توانید شاهد رول شدن به سمت بالا و مجدد با همان ریموت، پایین آمدن رول، باشید. از دیگر مزیت های کرکره برقی علاوه بر اجرای آن که به آسودگی صورت می گیرد، محیط بسیار اندکی است ‌که اشغال می کند.

نحوه اجرای کرکره برقی

 

اگر پیش از نصب و اجرای کرکره برقی دارای کرکره آهنی قدیمی بوده اید باید آن را کاملا باز کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. برای اجرای کرکره برقی ابتدا باید پروفیل آن را نصب کرد. این مرحله بسیار مهم است و باید با دقت و حساسیت زیاد انجام شود. بعد از نصب پروفیل و شاغول کردن آن نوبت به نصب صفحه پلیت کرکره برقی است. پیش از این باید بدانید شما با نصب پروفیل ها در واقع پایه های اصلی کرکره را استوار ساخته اید.

اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

در زمینه نصب پلیت هم باید بدانید که موتورهای مختلف استفاده می شود به عنوان مثال ‌گاها از موتور توبلار استفاده می ‌کنند.

بعد از اتمام نصب صفحه پلیت آهن کشی و شاسه کشی کرکره برقی به پایان رسیده است و در گام بعدی شفت کرکره را نصب می کنند. ادامه مراحل نصب و اجرا نیز به این شرح است: نصب بلبرینگ اندکپ کرکره برقی، نصب رسیور کرکره برقی، نصب کرکره برقی آلومینیومی، تنظیم حد بالا و پایین کرکره و نصب جاقفلی آن.

قیمت اجرای کرکره برقی

 

هزینه لازم برای نصب کرکره برقی شما وابسته به مکان مورد نظر و طول عرض و ارتفاع آن و احتمالا خود کرکره، است.

موارد استفاده کرکره برقی

 

کرکره های برقی از لحاظ رنگ، موتور، نوع و … تقریبا متفاوت و متنوع هستند و حتی شما می توانید مطابق با سلیقه خود سفارش دهید و با برخی وسایل خود ست کنید. کرکره های برقی مناسب درب های ورودی، پارکینگ ها، مغازه ها و… هستند و جایگزین بسیار مناسبی برای کرکره های سنتی هستند.

یکی دیگر از انواع کرکره های برقی نوع ضدسرقت آن است که ایمنی مکانی را که در آن نصب شده را چند برابر می کند. گاهی اوقات دیده می شود افراد برای پنجره های خود نیز از آن ها استفاده می کنند‌ که البته این رویداد می تواند به دلایل مختلف که می تواند به سلیقه افراد هم مرتبط باشد، ربط دارد.

اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت
اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

راهنمای نگهداری از کرکره برقی

 

پیش از هر چیزی باید بدانید مراقبت‌ ها می تواند شما را از هزینه های گزاف و اضافی برای تعمیر کرکره برقی تان راحت کند، که برای آن روش های مختلف و گوناگونی موجود است و در ادامه به آن ها می پردازیم.

پیش از هر چیزی شما باید بدانید که بیشترین آسیب ها و خرابی ها مربوط به فصول پاییز و زمستان است به این علت که در بهار و تابستان به علت تردد بالا و میزان حرکت و میزان فعالیت بالای موتور دچار خرابی کمتر می شود. اما در اواسط پاییز و زمستان با سرد شدن هوا موتور خیلی سخت کار می کند و به همین علت شما باید در این ماه توجه بیشتری به کرکره خود داشته باشید.

اجرای کرکره برقی-کاسپین پیشرو صنعت

راه‌ حل تعمیراتی است که شما می بایست پیش از هر فصل انجام دهید و یا به طور کلی پیشگیری به عمل بیاورید. در روش های مراقبت از کرکره ای ساده ترین راه که بیشتر افراد پیشنهاد می کنند روغن کاری به بخش های محرک می باشد‌.

این عمل ضمن این که سلامت قطعات حساس مانند تیغه را در مدت زمان زیاد تضمین می ‌کند، موجب طولانی تر شدن عمر کالا می شود. البته شما می توانید از دیگر شیوه های مراقبت و نگهداری مثل گریس کاری و تراز کردن کرکره برقی نیز بهره وری کنید.

نتیجه ‌گیری

 

مطالب این ‌گفتار حول کرکره برقی و چگونگی اجرای آن و شیوه های مراقبت ‌و نگهداری صحیح بود. با دقت در نکات این مقاله ضمن افزایش اطلاعات عمومی شما درباره کرکره برقی، مسلما می توانید تا مدت های طولانی از این کالا استفاده کنید بدون این که به سادگی دچار آسیب و خرابی شود.

سوالات متداول اجرای کرکره برقی

کرکره برقی چه مزایایی دارد؟

غالبا کرکره های برقی با یراق الات و قطعات با کیفیت و بسیار مرغوب همچون تیغه های مناسب و استاندارد و همچنین از جنس آلومینیوم فابریک ساخته می شوند. سعی هرچه بیشتر تولید کنندگان بر این است که محصول ساخته شده کمترین صدا را در هنگام باز و بسته شدن داشته باشد.

نحوه اجرای کرکره برقی به چه صورت است؟

اگر پیش از نصب و اجرای کرکره برقی دارای کرکره آهنی قدیمی بوده اید باید آن را کاملا باز کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. برای اجرای کرکره برقی ابتدا باید پروفیل آن را نصب کرد. این مرحله بسیار مهم است و باید با دقت و حساسیت زیاد انجام شود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.